| - Факультети та інститути»
- Факультет мiжнародної економiки i менеджменту»
- Кафедри»
- Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу»
- Викладачі»
- Гордєєва Тамара Федорівна
Гордєєва Тамара ФедорівнаКафедра: | Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу |
---|
Посада: | Заступник завідувача кафедри, доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 27 років |
---|
Біографія: | |
---|
Закінчила з відзнакою Київський державний університет імені Т.Г.Шевченка за спеціальністю «економічна кібернетика». У 1982 р. захистила кандидатську дисертацію. Стаж науково-педагогічної роботи – понад 40 років. Працювала в Інституті кібернетики НАНУ, Інституті світової економіки і міжнародних відносин НАНУ, Міжнародному інституті менеджменту (МІМ-Київ). З 1998 р. – доцент Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Стажувалася у бізнес-школі університету Карнеги-Меллон (Піттсбург, США). Має досвід керівництва проектами маркетингових досліджень для національних і західноєвропейських компаній. Брала участь у багатьох міжнародних наукових конференціях. Викладає дисципліни: "Міжнародний маркетинг", "Управління міжнародним маркетингом", "Методологія наукових досліджень. |
Кафедра: | Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу |
---|
Посада: | Заступник завідувача кафедри, доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 27 років |
---|
Біографія: | |
---|
Закінчила з відзнакою Київський державний університет імені Т.Г.Шевченка за спеціальністю «економічна кібернетика». У 1982 р. захистила кандидатську дисертацію. Стаж науково-педагогічної роботи – понад 40 років. Працювала в Інституті кібернетики НАНУ, Інституті світової економіки і міжнародних відносин НАНУ, Міжнародному інституті менеджменту (МІМ-Київ). З 1998 р. – доцент Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Стажувалася у бізнес-школі університету Карнеги-Меллон (Піттсбург, США). Має досвід керівництва проектами маркетингових досліджень для національних і західноєвропейських компаній. Брала участь у багатьох міжнародних наукових конференціях. Викладає дисципліни: "Міжнародний маркетинг", "Управління міжнародним маркетингом", "Методологія наукових досліджень. |
Кафедра: | Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Міжнародний маркетинг, міжнародна торгівля, цифрові технології у міжнародній торговельно-иаркетинговій діяльності. |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | ORCID: 0000-0002-5929-722X Google Scholarhttps://scholar.google.com.ua/citations?user=b4SJE9kAAAAJ&hl=uk Scopus 57211506238 Web of Science G-7784-2017 Монографія: - Gordieieva T. Tsygankova T. Regional supply chains of foreign trade of the Middle East and North Africa countries.Institutional, Financial and Economic Challenges and Prospects of Cooperation between Ukraine and MENA Region: monograph.Under Ed. D. Lukianenko and Z. Lutsyshyn. Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman (KNEU),Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna (University of Economics And Humanities)Bielsko-Biała. 2020. Р.16-44.
Статті: - T.Tsygankova1 , O.Yatsenko, T.Obolenska, T.Gordieieva , V.Osadchuk. Influence of industry 4.0 on strategies of companies entering the global market of data integration services. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 2023, № 2. p. 141-148. https://doi.org/10.33271/nvngu/2023-2/141(SCOPUS)
Tamara Gordieieva, Arutiun Tsaturian. Analysis of trends and determinants of the «Big 4» companies in the global audit market. Technology Audit and Production Reserves. 2023.Vol.4.№4(72). P.6-11. URL: https://journals.uran.ua/tarp/article/view/286076; Циганкова Тетяна, Гордєєва Тамара. Розвиток концепції міжнародного маркетингу у цифровій економіці. Міжнародна економічна політика. 2023. №1(38). С. 55-77. URL: http://iepjournal.com/journals/38/2023_38_3_Tsyhankova_Gordieieva.pdf Циганкова Т. М., Гордєєва Т. Ф., Хоцинська Д. В. Якісна модернізація консалтингових послуг у процесі іноземного інвестування повоєнної відбудови економіки України. Бізнес Інформ. 2023. №7. C. 51–59.URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2023-7_0-pages-51_59.pdf Циганкова Т. М., Гордєєва Т. Ф., Шарова А. А. Прогресивні маркетингові технології південнокорейських автовиробників на світовому ринку.Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». 2023. Вип.48. с.82-89. - Гордєєва Т.Ф. Інтенсивність міжнародної торгівлі як індикатор ступеня міжнародної торговельної інтеграції. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. Збірник наукових праць. –– вип.27. – Частина 1.Одеса. 2017.– с.27-32.
- Гордєєва Т.Ф., Олефіренко В.В. Нетарифний неопротекціонізм в Україні. Молодий вчений. — 2016. — №12. С.722-726.
- Гордєєва Т.Ф., Стройко Т.В., Євдоченко О.О. Cтратегічні напрями функціонування фінансових інструментів регіональної політики ЄСГлобальні та національні проблеми економіки: Електронне наукове видання. Випуск 1. - Миколаїв: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2014. с.55-59.
- Гордєєва Т.Ф. Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків. Глобальні та національні проблеми економіки. Електронне наукове фахове видання. - Миколаїв: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. 2015. Вип.8. - с.30-34.URL: http://global-national.in.ua/archive/8-2015/07.pdf.
Участь у конференціях: - Гордєєва Т.Ф. Цифровізація міжнародних маркетингових досліджень. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 77): матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, Україна – м. Переворськ, Польща, 9-10 травня 2023 р.) / ГО “Наукова спільнота”; WSSG w Przeworsku. – Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б., 2023. URL: http://www.konferenciaonline.org.ua/ua/article/id-1107/
- Гордєєва Т. Ф. Омніканальність у сучасному міжнародному маркетингу. Економіка, фінанси, облік та право: стратегічні пріоритети розвитку в умовах глобалізації: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Умань, 20 березня 2023 р.). Умань: ЦФЕНД, 2023. С.9-10 с.
- Гордєєва Т.Ф. Підходи до формування міжнародного комплексу маркетингу у електронній комерції. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 72): матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, Україна – м. Переворськ, Польща, 15-16 листопада 2022 р.) / ГО “Наукова спільнота”; WSSG w Przeworsku. – Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б., 2022. С.92-97. URL: http://www.konferenciaonline.org.ua/ua/article/id-780/
- Гордєєва Т.Ф. Сучасні тренди та чинники розвитку міжнародної електронної торгівлі. Діджиталізація сучасної системи міжнародних економічних відносин: матеріали науково-практичної конференції. м.Київ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут міжнародних відносин . 21 листопада 2019 р Електронний журнал "Міжнародні відносини. Серія: Економічні науки". 2019. Т.1, №20. С.45-46. URL:http://journals.iir.kiev.ua/index.php/ec_n/article/view/3764
- Гордєєва Т.Ф. Діджиталізація міжнародної торговельно-маркетингової діяльності компаній . Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та права: збірник тез доповідей міжнародної науково- практичної конференції (Полтава, 10 листопада 2018 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2018. – Ч.8. с.20-22.
- Гордєєва Т.Ф. Інноваційні технології у міжнародному маркетингу.International scientific conference Economy and Management: Modern Transformation in the Age of Globalization, Part II, March 24, 2017. Klaipeda, Lithuania: Baltija Publishing. p.7-9.
- Гордєєва Т.Ф. Вплив глобалізації ринків на міжнародну маркетингову діяльність компаній. International Scientific Conference modern transformation of economics and management in the era of globalization.: Klaipeda January 29, 2016. Klaipeda: Baltija Publishing. p.19-21
- Гордєєва Т.Ф. Сучасні тренди у глобальному маркетинговому середовищі. Сучасні тенденції в економіці та управлінні: новий погляд: Збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 13-14 листопада 2015 р.) / Східноукраїнський інститут економіки та управління. У3-х частинах. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2015. – Ч.2. с.46-49.
Навчально-методичні видання: - Робоча програма навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для ОПП «Міжнародна економіка» (бакалаврський рівень освіти).
- Робоча програма навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для ОПП «Міжнародний бізнес» (бакалаврський рівень освіти).
- Робоча програма навчальної дисципліни «Управління міжнародним маркетингом» для ОПП «Міжнародна торгівля і маркетинг» (магістерський рівень освіти).
- Робоча програма навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень» для ОПП «Міжнародна торгівля і маркетинг» (магістерський рівень освіти).
- Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для ОПП «Міжнародна економіка» (бакалаврський рівень освіти).
- Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для ОПП «Міжнародний бізнес» (бакалаврський рівень освіти).
- Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни «Управління міжнародним маркетингом» для ОПП «Міжнародна торгівля і маркетинг» (магістерський рівень освіти).
- Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень» для ОПП «Міжнародна торгівля і маркетинг» (магістерський рівень освіти).
Курси навчальної дисципліни у середовищі MOODLE - Курс навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» в середовищі Moodle для студентів освітньої програми «Міжнародна економіка» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, денної форми навчання – IETR49014U/ http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2028
- Курс навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» в середовищі Moodle для студентів освітньої програми «Міжнародна економіка» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, заочної форми навчання – IETR49014U. http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=544
- Курс навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» в середовищі Moodle для студентів освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, денної форми навчання – IETR39014U.http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2030
- Екзамен знавчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» в середовищі Moodle для студентів освітньої програми «Міжнародна економіка» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, для денної і заочної форм навчання –QUAR445. http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=1758
- Курс навчальної дисципліни «Управління міжнародним маркетингом» в середовищі Moodle для студентів освітньої програми «Міжнародна торгівля і маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної форми навчання – IETR56101U. http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=474. 2021
- Екзамен з навчальної дисципліни «Управління міжнародним маркетингом» в середовищі Moodle для студентів освітньої програми «Міжнародна торгівля і маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної форми навчання – - QUAR1389. http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2123
- Курс навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень» в середовищі Moodle для студентів освітньої програми «Міжнародна торгівля і маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної форми навчання – IEEC6045U. http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=3888
- Екзамен з навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень» в середовищі Moodle для студентів освітньої програми «Міжнародна торгівля і маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної форми навчання – QUAR1503. http://193.110.163.11/moodle/user/index.php?id=2980
Підвищення кваліфікації КНЕУ ім В.Гетьмана, Свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СС 02070884/069174 – 19 ІТ-платформа освітньої діяльності викладача. 31.05 2019. 108 год. КНЕУ ім.В.Гетьмана., навчально-науковий інститут бізнес-освіти імені Анатолія Поручника. Сертифікат курсів підвищення кваліфікації за програмою " Акредитаційний коучинг". Тривалість 180 год. від 27 червня 2023 р.
|
---|
|