Має 26 публікацій, є співавтором 3 навчальних посібників з грифом Міністерства освіти і науки України. І. Статті та тези виступів на наукових конференціях
1. Нова роль викладача у сучасному навчальному процесі //Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2007. – Т. 1. – C. 830-831. 2. Інноваційні підходи при вивченні іноземних мов //Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2008. – Т. 1. – C. 400-401. 3. Рольові ігри як засіб активізації процесу навчання при вивченні іноземної мови // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2009. – Т. 1. – C. 382-383. 4. Фронтальний контроль як складова системи поточного оцінювання знань студентів // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: збірник матеріалів науково-методичної конференції. –К.: КНЕУ, 2010. – Т. 1. – C. 306-308. 5. Мультимедійна презентація як одна з прогресивних інноваційних технологій при вивченні іноземної мови // Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2011. – Т. 1. – C. 249-250. 6. Групова робота як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції студентів // Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2012. – Т. 1. 7. Шляхи вдосконалення системи взаємовідносин суб’єктів навчального процесу // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2013. – С. 262. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/2694) 8. Технологія mind mapping у викладанні іноземних мов // Творчий потенціал мовних кафедр в інноваційному розвитку дослідницького університету: збірник матеріалів міжкафедральної науково-методичної конференції 18 лютого 2014 р. – К.: КНЕУ, 2014. – С. 37- 39. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/3303) 9. Можливості використання інформаційно-комп’ютерних технологій у формуванні іншомовної комунікативної компетенції // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти: збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 березня 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана»; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 620–626. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/8419). 10. Запровадження студентоцентрованого навчання в освітній процес - пріоритетний напрям модернізації вищої освіти // Студентоцентризм в системі забезпечення якості освіти в економічному університеті [Електронний ресурс] : зб. матеріалів наук.-метод. конф. за міжнар. участю (Київ, 2-3 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 254-255. 11. Формування міжкультурної компетенції в процесі опанування іноземною мовою // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 15 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 115-117. 12. Мотиваційний складник навчання іноземної мови //Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 березня 2017 р.). - К.: КНЕУ, 2017. - С. 292-297. (Режим доступу: http://10.1.1.100:8080/bitstream/2010/21709/1/415.pdf) 13. Стратегії автономії навчання іноземної мови // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. конф., м. Київ (15 березня 2018 р.). - К.: КНЕУ, 2018. - С. 281-285. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25078). 14. Feedbackverfahren in der Hochschullehre // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. конф., м. Київ (11-12 квітня 2019 р.). - К.: КНЕУ, 2019. - С. 236-242. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/2018/30641). 15. Erfolgsfaktoren in Lehre und Studium // Cтратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжн. наук. конф., м. Київ ( 2-3 квітня 2020 р.).К.: КНЕУ, 2020.- С. 180 - 184. ( Режим доступу : http: //ir.kneu.edu.ua:443/handle 201033620). 16. Das Online-Studium als Alternative zum Präsenzstudium in der Corona-Zeit // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: збірник матеріалів Міжн. науков. конф., м. Київ (20 квітня 2021 р.).- К.: КНЕУ, 2021.-C. 219-221(Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/36420 ) 17. Digitale Medien in der Hochschullehre// Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: збірник матеріалів Міжн.науков. конф.,м. Київ (22 квітня 2022 р.).- К.: КНЕУ, 2022. - С. 192-194 (Режим доступу:https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/37980/smkmosu_22_32.pdf?sequence=1&isAllowed=y) 18. Interkulturelle Kommunikation in der globalisierten Welt // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: зб. матеріалів IX Міжн. науков. конфер., м. Київ (27 ківтня 2023 р.).– К.:КНЕУ, 2023. – С.124-126. - [Електронний ресурс]: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/40672/smk_2023.pdf?sequence=1&isAllowed=y 19. Missverständnisse in der interkulturellen Kommunikation // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: зб. матеріалів IX Міжн. науков. конф., м. Київ (27 квітня 2023 р.).– К.: КНЕУ, 2023.– C. 71-74.- [Електронний ресурс]: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/40672/smk_2023.pdf?sequence=1&isAllowed=y 20. Die Fremdsprache und interkulturelle Kommunikation // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: зб. матеріалів Х Міжнародної наук. конференції, м.Київ (25 квітня 2024 р.) - К.: КНЕУ, 2024.-С. 60-63 - [Електронний ресурс]: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/31b395b7-b259-4365-930d-163062e01107/content 21. Про особливості іспиту з німецької мови для працевлаштування мігрантів // Cтратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: зб. матеріалів Х Міжнародної наук. конф., м.Київ (25 квітня 2024 р.). К.: КНЕУ, 2024. - С. 19-21. - [Електронний ресурс]: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/31b395b7-b259-4365-930d-163062e01107/content ІІ. Навчальні посібники з грифом Міністерства освіти і науки України 1. Практикум з німецької мови для студентів економічних спеціальностей: навчальний посібник / [М.М.Гавриш, О.О.Гавриш., О.П.Дмитренко та ін.]. – К.:КНЕУ, 2006. – 127 с. 2. Німецька мова для студентів-юристів; навчальний посібник / [М.М.Гавриш, Г.О.Копил, О.В. Перепадя та ін.]. – К.: КНЕУ, 2009. – 304 c. 3. Ділова німецька мова : практикум для студентів економічних спеціальностей / М.М.Гавриш, О.О.Гавриш, А.В Капуш та ін. – К.: КНЕУ, 2014. – 214 с. ІІІ. Інші навчальні видання 1. Практична граматика німецької мови – початковий курс : навч. посіб. для студ. екон. спец.: / [М.М.Гавриш, О.П.Дмитренко, Л.М.Курченкота ін.] – К. : КНЕУ, 2015. – 138 с. (Режим доступу: http://meim.kneu.edu.ua/ua/depts6/k_nimeckoi_movy_FMEiM/publ_knm&act=p_id(4530)). 2. Практична граматика німецької мови – підвищений рівень : навч. посіб. для студ. екон. спец.: / [В.І.Андрійко, О.П.Дмитренко, Г.О.Копил та ін.] – К. : КНЕУ, 2015. – 130 с. (Режим доступу: http://meim.kneu.edu.ua/ua/depts6/k_nimeckoi_movy_FMEiM/publ_knm&act=p_id(4531)). ІV. Підвищення кваліфікації та стажування 1. ДВНЗ "КНЕУ імені Вадима Гетьмана": Участь у тренінгу "Європейські бізнес-практики КСВ", за спільним проектом КНЕУ, Jean Monnet та Виконавчої Агенції з питань освіти, аудіовізуальних засобів та культури. Сертіфікат №553110-ЕРР-1-UA-EPPJMO-MODULE (300 годин), від 01.06. 2017 р. 2. Центр досконалості викладання ННІБО імені А. Поручника: Участь у тренінг-курсах "Оцінювання та рефлексія в навчанні", "Академічна свобода" за програмою підвищення кваліфікації "Досконалість викладання". Сертифікат № 0784 (60 годин), від 20.06.2023 р. |