- Наука»
- Інститути КНЕУ»
- Інститут вищої освіти»
- Сектор досліджень глобальних освітніх тенденцій»
- Дослідження»
- Дослідження та розробка інтернет-політики КНЕУ
Дослідження та розробка інтернет-політики КНЕУ
Вивчення західного та вітчизняного досвіду дозволяє зробити висновки щодо важливості Інтернет-сайтів та Інтернет-політики у діяльності вищих навчальних закладів (далі – ВНЗ). Вебсайт ВНЗ виконує багато функцій: від представницької до організаційно-методичної (в т.ч. організація дистанційної освіти і забезпечення студентів навчально-методичними матеріалами). Однак, особливу увагу в дослідженні інтернет-політики слід зосередити на аналізі рекламно-представницької функції. Реалізація даної функції є достатньо важливою з огляду на наступні приклади:
- один із провідних рейтингів ВНЗ у світі - Webometrics базується виключно на аналізі сайтів ВНЗ, а також кількості та якості посилань на ВНЗ в Інтернеті;
- перед тим, як прийняти рішення про вступ до ВНЗ 95% абітурієнтів відвідують сайт ВНЗ;
- урядові рішення щодо ВНЗ приймаються на основі медіа-простору, переважно Інтернету.
Аналітичні дослідження інтернет-політики КНЕУ передбачають:
- аналіз ключових аспектів Інтернет-політики
- моніторинг «представленості» КНЕУ в Інтернеті, у т.ч. – у пошукових запитах
- розробку пропозицій та рекомендацій щодо здійснення Інтернет-політики
Остання редакція: 25.03.21