Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Дослідження відкритих освітніх ресурсів

 Формування єдиного відкритого освітнього простору як провідна тенденція розвитку сучасної системи освіти    (автор: Кулага І.В.)

В дослідженні розглядаються:

  • сутність та принципи відкритої освіти;
  • глобальна мета та специфіка відкритої освіти;
  • напрями формування відкритої системи освіти;
  • проект Відкритого Університету Великобританії (The Open University);
  • проект Массачусетського технологічного інституту (MIT Open Course Ware);
  • проект відкритої некомерційної організації Khan Academy  
  •  основні тенденції онлайн-освіти 2011-2012 .

 

Масові відкриті курси як ключова освітня тенденція сучасності (автор: Кулага А.Ю.)

В дослідженні розглядаються:

  • концепція та основні принципи MOOC ( Massive open online course);
  • освітні платформи Udacity та Coursera: порівняльна характеристика;
  • особистий досвід проходження онлайн курсів на Udacity та Coursera. 

 

 

 

Остання редакція: 25.03.21