- Інститути та факультети»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра педагогіки та психології»
- Наукова робота»
- Наукові дослідження кафедри педагогіки та психології
Наукові дослідження кафедри педагогіки та психології
На теперішній час на кафедрі реалізується ініціативна науково-дослідна робота, що виконується у межах робочого часу викладачів на тему: «Інноваційність та суб’єктність як орієнтири розвитку особистості в кризових умовах сьогодення» (Державний реєстраційний номер: 0124U004598, 2024-2029 рр.).
Мета дослідження полягає у визначенні та обґрунтуванні психолого-педагогічних умов розвитку інноваційності та суб’єктності здобувачів вищої освіти та розробленні моделі їхнього створення в університеті.
Завдання дослідження
- Узагальнити результати вивчення українського та зарубіжного досвіду щодо феноменів інноваційності та суб’єктності, їхніх діагностування та розвитку в здобувачів вищої освіти.
- Визначити й обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку інноваційності та суб’єктності здобувачів вищої освіти в кризових умовах сьогодення.
- Розробити модель створення психолого-педагогічних умов розвитку інноваційності та суб’єктності здобувачів вищої освіти в університеті.
- Підготувати навчально-методичне забезпечення для створення психолого-педагогічних умов розвитку інноваційності та суб’єктності здобувачів вищої освіти в університеті.
Очікувані результати:
- публікації наукових матеріалів (наукових статей, тез доповідей з проблематики, що досліджується у ході виконання кафедральної наукової теми);
- розробки інноваційного навчально-методичного забезпечення та його впровадження в освітній процес;
- надання методичних рекомендацій науково-педагогічним працівникам щодо створення психолого-педагогічних умов розвитку інноваційності та суб’єктності здобувачів вищої освіти в університеті.
Остання редакція: 09.06.25