- Наука»
- Наукові заходи КНЕУ»
- Архів подій»
- IV МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС-ФОРУМ»
- Результати IV МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕС-ФОРУМУ»
- Результати роботи четвертої дискусійної панелі «Сучасна банківська освіта : вимоги, очікування, тренди»
Результати роботи четвертої дискусійної панелі «Сучасна банківська освіта : вимоги, очікування, тренди»16 Червня 2016р.
В результаті проведення дискусійної панелі «Сучасна банківська освіта: вимоги, очікування, тренди» були підняті та обговорені наступні питання:
- Навчальні плани майбутніх банкірів: погляд роботодавця
- Компетентності молодого фахівця: сучасний погляд роботодавця
- Прогнози потреб в кадрових ресурсах для банківської сфери
- Професійні стандарти в банківській сфері: точки зору ВНЗ та банків
- Стажування викладачів та студентів: зміст та умови реалізації у банку
- Система перепідготовки та підвищення кваліфікації для банківської системи: реалії, вимоги, наповнення
В дискусії прийняли участь 29 учасників: представники фінансово-банківської сфери, науковці, викладачі, студенти, аспіранти.
Основні рекомендації представників банківської сфери відносно підготовки спеціалістів:
- Вузька поглиблена спеціалізація;
- Короткостроковість підготовки спеціалістів;
- Дієві науково-практичні роботи, побудовані на реальній аналітиці (курсові, дипломні роботи);
- Навички проектного менеджменту;
- Навички ІТ
- Іноземна мова за профілем;
- Досвід роботи в групах, практика публічних виступів;
- Стажування (проходження практики) за профілем.
Враховуючи виступи спікерів, висловлювання інших учасників дискусійної панелі, за результатами роботи панелі було прийнято ряд рекомендацій:
1. з метою об’єднання зусиль науки, бізнесу та освіти створити на базі фінансово-економічного факультету діючий дорадчий орган для обговорення, консультацій та реалізації спільних дій в напрямку удосконалення банківської освіти: обговорення навчальних планів, дисциплін; вдосконалення навчального процесу, практик стажування студентів та викладачів;
2. провести цикл зустрічей спеціалістів банків зі студентами;
3. організувати участь бізнесу у науковій роботі кафедри;
4. провести курс лекцій та семінарів за участю провідних банківських спеціалістів;
5. організовувати зі сторони банків проведення конкурсів студентських наукових робіт з метою підтримки обдарованої молоді.