- Студентське життя»
- Омбудсмен з прав студентів»
- Новини»
- 3-7 квітня 2017 р. на базі Варшавського університету відбулася чергова зустріч команди проекту Еразмус «Створення інституту омбудсмена з метою захисту прав студентів»
3-7 квітня 2017 р. на базі Варшавського університету відбулася чергова зустріч команди проекту Еразмус «Створення інституту омбудсмена з метою захисту прав студентів»03 Квітня 2017р.
Не дивлячись на серйозні труднощі присутності української сторони, пов’язаної із діяльністю консульств Польщі в Україні, робота була успішною.
Слід відмітити, що робота учасників проекту у Варшаві була насичена не лише теоретичними організаційними викладками, але й активними та корисними тренінгами з Омбудсменом Варшавського університету Анною Цибулько.
В теоретичній частині зустрічі учасники не лише вислухали доповіді професорсько-викладацького складу приймаючої сторони щодо інституту омбудсмена та його необхідності в сучасних вищих навчальних закладах, історію становлення такої ланки менеджменту в європейських вишах. Цікавим був обмін учасників проекту власним досвідом організації діяльності із формування інституту захисту прав студентів і вирішення їх проблем адміністрацією університету. З’ясувалося, ВНЗ з пострадянськими традиціями класичного складу державної форми власності досить важко переходять на новий формат спілкування зі студентством. В результаті, інститут омбудсмена часто забезпечує потреби викладачів у майстер-класах спілкування з новим поколінням здобувачів вищої освіти.
Анна Цибулько в активних тренінгах, під час яких представники усіх навчальних закладів-учасників проекту працювали у міксованих групах, продемонструвала сутність роботи омбудсмена і вплив організаційної структури на функціонування такої сполучної ланки між студентами та адміністрацією університету. Кожен навчальний заклад проаналізував свої можливості у забезпеченні роботи омбудсмена та способи реалізації визначених для нього функцій.
Крім того, учасники проекту відвідали офіс омбудсмена Варшавського університету, оцінили обсяги його роботи, зустрілися з працівниками та проаналізували підходи до організації документообороту, статистику звернень і базові засади роботи офісу, його статус в управлінській ланці рішень.
Варшавська зустріч стала для багатьох зразковою.