Парадигми дослідження соціально-економічних системНавчальна дисципліна «Парадигми дослідження соціально-економічних систем» є складовою циклу спеціальної підготовки докторів філософії галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка» освітньо-наукової програми «Економіка». Дисципліна «Парадигми дослідження соціально-економічних систем» займає одне з ключових місць серед освітніх компонентів ОНП «Економіка». У системі підготовки докторів філософії за спеціальністю 051 “Економіка” наукова дисципліна “Парадигми дослідження соціально-економічних систем” є обов’язковою. У ній розкриваються: - парадигми формування глобальної соціо-економічної системи; - генезис парадигм публічного управління та аналізу національної економіки, включаючи загальну характеристику та критичне порівняння поглядів, концепцій, моделей та інструментарію; - концептуальний генезис та методологічні парадигми регіонально-просторового розвитку; - загальна характеристика проблемного поля наукових досліджень в сфері економіки підприємств та управління бізнесом. Мета вивчення дисципліни – набуття знань, оволодіння методами, інструментами та практичними навичками дослідження соціально-економічних систем та процесів на різних рівнях локалізації: глобальному, національному, субнаціональному, суб’єкта господарювання. Завдання (навчальні цілі) дисципліни: набуття знань та навичок парадигмального аналізу наукових досліджень у сфері національної економіки та публічного управління, регіонального та просторового розвитку в моделях економічного зростання, міжнародної регіональної економічної інтеграції, поляризації, сталого розвитку та інших, а також з проблематики економіки та управління мікроекономічними системами (підприємствами). Предметом дисципліни є парадигми, теорії та концепції розвитку соціально-економічних систем різного рівня (світ, країна, регіон, підприємство ), парадигми дослідження економічних процесів та явищ у (соціально-економічних) мікро-, мезо- макросистемах та у глобальному вимірі. Робоча програма дисципліни:
Методичні рекомендації:
Остання редакція: 17.06.24 |