Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

QR-код у резюме: геніальний хід чи це вже занадто?30 Жовтня 2020р.

QR-код у резюме: геніальний хід чи це вже занадто?
 
Чого лише не вигадують шукачі, щоб привернути увагу роботодавців: креативлять у резюме, надсилають банери з власним знімком в офіс компанії, навіть зашифровують інформацію за допомогою QR-коду. 
 
Навіщо QR-код у резюме
Як у всіх нестандартних елементів, які шукачі додають до CV, у QR-коду є свої позитивні та негативні сторони. І ось які.
 
➕Плюси
Він привертає увагу. Повірте, не кожен день менеджер з підбору персоналу отримує резюме з QR-кодом, тому потенційно він може допомогти шкачу виділитися з натовпу конкурентів. Також це відмінний спосіб продемонструвати свої навички (якщо їх доречно застосувати на посаді, на яку ви претендуєте).
Він економить місце. У резюме шукач повинен усього на декількох сторінках показати, хто він, представити свій досвід і досягнення. Використовуючи QR-код, можна не обмежувати себе та продемонструвати усі переваги за допомогою додаткових джерел.
Він дає відповідь раніше, ніж рекрутер. Залежно від того, який інструмент використовується для генерації QR-коду, ви можете відстежувати, коли хтось його сканує. Так ви розумієте, чи взаємодіють ейчари з резюме.
Він б’є у ціль. Якщо ви не дуже відома особистість у своїй галузі, то може бути складно швидко знайти ваш вебсайт, профіль LinkedIn або онлайн-портфоліо. З QR-кодом ви знаєте, що відсилаєте роботодавця до того, хто йому потрібен.
➖Мінуси
Це все відносно нове. Ні, QR-код не є останньою та передовою технологією, але поки ще не всі знайомі з нею і принципом роботи.
Це витратно за часом. Дослідження показали, що ейчари переглядають резюме приблизно від 6 до 10 секунд, перш ніж перейти до наступного. Тому слід враховувати, що хоч на сканування QR-кодів йде не більше кількох секунд, але це всього лиш один крок, який потрібно зробити рекрутеру, щоб познайомитися з вами.
Це не завжди спрацьовує. Якщо менеджер з підбору персоналу відкриває резюме з телефону (що в наші дні цілком реально), він не зможе просканувати QR-код. І наразі це робить його непотрібним.
Це не додає великої цінності резюме. Якщо ви використовуєте QR-код, щоб відіслати рекрутера на свій профіль LinkedIn, то що такого він там знайде, чого не можна написати в резюме? Або якщо скеровуєте роботодавця на особистий сайт, переконайтеся, що він знаходиться в ідеальній формі, а не усіяний застарілою інформацією і помилками.