Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Добірка книг28 Травня 2021р.

#можливості_перспектива                                                                                                                                                                                                                                                 
5 найкращих книжок з бізнесу, які варто прочитати для саморозвитку
                                                                                                                                                                                                                         
Джим Коллінз. Величні за власним вибором.
Прочитавши цю книгу, ми дізнаємося про основні засади виживання – і створення великого бізнесу! - а також про те, які якості відрізняють лідерів, що спроможні впоратися з негативними ситуаціями, від тих, хто пасує перед ними.
 
Кріс Андерсон. Успішні виступи на TED.
Ця книжка - універсальна інструкція з ефективної комунікації, яку можна застосувати як і при ділових переговорах, так і при спілкування в повсякденному житті. Кажуть, сьогодні, щоб донести свою ідею іншим, у нас є лічені хвилини.
 
Пітер Тіль. Від нуля до одиниці.
«Від нуля до одиниці - не підручник, не зібрання відомостей про стартапи – а вправа, що тренує здатність мислити. Адже саме в цьому і полягає завдання стартапу: відчувати питаннями наявні ідеї і переосмислювати бізнес з нуля.
 
Клейтон Крістенсен. Як ви збудуєте своє життя?
У цьому посібнику з особистої філософії автор пропонує зайнятися тим, що ми так давно відкладали, - стратегією власного життя. Наприклад, дізнатися, чому так часто гонитва за посадами і зарплатами не приносить щастя, чому близькі не розуміють нас, і чому цілі, до яких ми прагнемо, часто не приносять нічого, крім розчарування.
 
В основі книжки від гуру менеджменту лежать масштабні дослідження успіхів і невдач, проведені в Гарвардській школі бізнесу. 
 
Джон Свекла, Мітч Коген. Як стати мільярдером.
На прикладі чималої кількості інтерв’ю, що лягли в основу масштабного дослідження, автори цієї книжки доходять висновку, що більшість міфів, легенд і чуток, пов’язаних з мільярдерами – звичайнісінький блеф і вигадка.  
Насправді це не усмішка фортуни, про які всі думають, згадуючи відомих багатіїв, а всього лише логічні кроки бізнесменів.
У такий спосіб у книжці розповідається про якості людей, що зуміли «інтегрувати» себе в масу заради «взаємозв’язку», а заодно спростовуються розхожі домисли на зразок вищезгаданої «фортуни» і заздрісного «пощастило».