Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Як стати своїм на новому робочому місці06 Вересня 2021р.

#статті_перспектива                                                                                                                                                                               
Як стати своїм на новому робочому місці
                                                                                                                                                                                                                 
  Всім сподобатись неможливо. Звісно ж, у ситуації, що виникла, дуже хочеться швидко адаптуватися в новому колективі, знайти друзів і сподобатись усім. Не намагайтесь надмірно зробити це, адже подібні наміри помічаються одразу й виглядають як підлабузництво. До того ж слід пам’ятати, найголовніша ваша ціль - бездоганне виконання обов’язків. 
                                                                                                                                                                                                                     
Будьте в міру ініціативними. Новачки здатні з самого початку генерувати масу власних пропозицій відповідно змінам в робочому процесі або виказувати ініціативи щодо додаткової роботи з бажання вислужитись чи власної зацікавленості. Не поспішайте події. Для початку вам потрібно познайомитись зі всіма та вивчити роботу компанії з середини. 
                                                                                                                                                                                                                   
 Обідайте з колегами та беріть участь в обговореннях. Навіть такий звичний захід як обід може стати в пригоді для вас, як для нового робітника. По-перше, саме на обіді можна ближче познайомитись з більшою частиною колективу. По-друге, на обіді ви дізнаєтесь про звички кожного співробітника та можете знайти друзів за інтересами. 
                                                                                                                                                                                                                     
Не слід провокувати співробітників на конфлікти. Це найперший спосіб налаштувати весь колектив проти себе - сперечатися та конфліктувати. Це вам зараз зовсім не потрібно. Якщо з кимось виникло непорозуміння, не поспішайте реагувати агресивно, бо не бачите всієї ситуації. Натомість почніть спостерігати, можливо певні дні в компанії надмірно важкі, чи взагалі такий зараз період в колективі та роботі. 
                                                                                                                                                                                                                           
   Портрет ідеального співробітника, який стане вам в пригоді для власної перевірки:
•уважно слухає та виконує завдання керівника, власні посадові інструкції;
•своєчасно приходить на роботу, знає свій власний розпорядок;
•спокійно сприймає критику та навчається новому;
•виголошує власну ініціативу щодо роботи та завдань;
•вміє працювати самостійно та в команді;
•націлений на досягнення в роботі.
 
Успіху в новому колективі!