#статті_перспектива
Як коректно подати інформацію про свої слабкі сторони
Супровідний лист, який ви додасте до резюме, повинен відповідати наступній цілі: справити гарне враження про себе. Звичайно, на початку листа доведеться визнати, що не володієте повністю усіма вимогами, необхідними для цієї посади.
Обов’язково розкажіть про себе і з вигідного боку: наприклад, зазначте, що маєте досвід зі схожими інструментами або які базові навички ви отримали поза основною роботою. Приміром, ви підробляли написанням текстів в інтернеті, займалися кулінарією у вільний час і вчилися реалізовувати свою продукцію через соцмережі і друзів, чи виїжджали потаксувати ввечері, щоб і прокататися вечірнім містом, і гроші підзаробити? Усі ці додаткові варіанти підзаробити теж вимагають певних якостей від людини: і самоорганізації, і мотивації займатися ще однією справою крім основної роботи, та й не тільки. От про ці речі ви й повинні розписати в супровідному листі. Обов’язково додайте, що готові в короткі терміни заповнити прогалини в своїх знаннях і вміннях, чи розвинути нову якість.
Якщо не впевнені у своєму вмінні писати гарні листи, попросіть когось із знайомих із філологічною освітою, щоб той вичитав супровідний лист на наявність помилок, одруківок і незграбних конструкцій. Не забувайте, що добре написаний лист підсилить позитивне враження про вас.
У випадку, якщо справа дійде до співбесіди, проявіть ініціативу, адже кандидат теж має право ставити питання на співбесіді. Поцікавтеся в рекрутера, які знання і навички для цієї посади найважливіші, чи надає компанія ментора для швидкої адаптації новачка до реалій роботи в компанії, чи готові вони дати трохи часу на опанування нового інструментарію. Якщо у вашому професійному досвіді є схожа історія (що вас уже наймали на вакансію «на виріст»), поділіться нею і зазначте, скільки часу ви витратили на те, щоб підтягнутися до стандартів компанії.