Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Як використовувати соцмережі для пошуку роботи: розповідаємо на прикладі Facebook17 Лютого 2022р.

#статті_перспектива                                                                                                                                                                                                                                                         
   Як використовувати соцмережі для пошуку роботи: розповідаємо на прикладі Facebook
 
Дескриптор, тобто опис про себе (розташовується одразу під фотографією). Можливо, ви зауважували, що на сторінках «розкручених» людей цей маленький блок тексту обов’язково заповнений коротким інфо про них чи їхню діяльність. Іноді вказуються мобільні телефони для зв’язку або персональний сайт. Уже з цієї інформації можна багато сказати про конкретну людину, чи не так?
                                                                                                                                                                                                                                                                                             
Досвід роботи – цей пункт в жодному разі не ігноруйте, якщо розраховуєте на відшукати достойну роботу за допомогою соцмереж. Звичайно, заповнювати цей розділ потрібно грамотно, і не перераховувати геть усе, що стосується вашого навчання та роботи. Деякі люди по декілька шкіл вказують, у яких навчалися – і це зайве. Декілька останніх компаній, у яких ви працювали, буде цілком достатньо. Не забудьте вказати ВНЗ, у якому навчалися.
                                                                                                                                                                                                                                                                                             
Багато людей недооцінюються силу обкладинки, в той час як з фото більш-менш усе зрозуміло. Але і фото, і обкладинка, особливо якщо гармоніюють та «перекликаються» між собою – є сильними візуальними інструментами, які без слів розкажуть потенційним роботодавцям чи клієнтам, який ви професіонал. Звичайно, фото не повинно бути п’ятирічної давнини.
                                                                                                                                                                                                                                                                                             
Тепер про контент. Якщо прагнете справити хороше враження на майбутніх роботодавців, почистіть свою сторінку, якщо є така потреба, від інформаційного «сміття»: усіх цих безглуздих тестів, глибокодумних цитат і рецептів. Такими речами можна ділитися з друзями в приватних повідомленнях, але аж ніяк не виставляти на загальний огляд. Старі невдалі світлини – теж сміливо відправляйте в кошик.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
Якщо говоримо про генерування якісного контенту, пишіть дописи наступної тематики:
•Професійні, тобто коротенькі пости-поради на ті теми, у яких ви справді добре розбираєтесь;
•Ви описуєте про робочі події, проєкти, які характеризують вас із найкращого боку;
•Якщо відвідуєте курси, тренінги, обов’язково опишіть цей досвід. Він може стати корисним іншим людям, які віддячать вам вподобайками, коментарями та репостами.