#стаття_перспектива
Як не зіпсувати презентацію себе, як фахівця
«Сором’язливість» та побоювання говорити про власні переваги. Як доводить практика, саме «самородки» - рідкісні фахівці, найчастіше не вміють та, взагалі, соромляться розповідати про все чого вміють та про що знають. Психологи кажуть, що по-справжньому спроможні люди, мають більш високі вимоги до себе самих, тож, насправді не вважають свої вміння, чимось виключним.
Спрямованість на певну «універсальність» в якості працівника. Той факт, що сучасним компаніям потрібні «командні гравці» та «багатозадачні працівники», обумовив наявність наступної частої помилки – наполягання кандидата на власній «універсальності» в якості робітника, без акценту на конкретну сферу чи напрямок роботи.
Банальність презентації або її «надто офіційність». Сухий переказ власних здібностей та переваг, може й гарно виглядав би десь у військовому середовищі, проте під час працевлаштування на цивільні професії, не можна вдавати з себе «робота».
Гарно презентуючи та цікаво сформулював власні унікальні цінності себе самого, як особистості та щиро презентуючи себе, як професіонала свого заслуженого рівню, ви маєте розмовляти, в першу чергу, з людиною-рекрутером, а вже потім, орієнтуватися на те, що рекрутер є представником потенційного роботодавця.
Занадто «сміливий» креатив презентації або змішування «вподобань» із професією. Навіть, коли ви й дійсно маєте «за плечима» професію вашої мети, не треба порівнювати таке «захоплення» тим чи ви займаєтеся із хобі.
Незважаючи на всі справедливі заклики до пошуків такої зайнятості, яка буде пересікатися із вашим хобі та приносити саме задоволення від роботи, треба розуміти, що у професійних колах, не є прийнятим змішувати такі «різні поняття».
насправді існують, довести що вони в чомусь найкращі, зуміти переконати, що саме їхні можливості стануть у нагоді роботодавцеві, в першу чергу.