Одна з найпоширеніших помилок при створенні резюме – простий перелік рутинних завдань у досвіді роботи. Такий підхід, по-перше, ніяк не характеризує вашу компетентність. А по-друге, не вирізняє вас з-поміж інших кандидатів, які так само «складали звіти», «формували бюджети», «проводили зустрічі». Що ж робити? Писати про свої досягнення та оцифровувати їх.
У загальному вигляді допомогти сформулювати свої досягнення можуть відповіді на такі запитання:
1️⃣В яких випадках виявляли ініціативу? Чи брали ви на себе більшу відповідальність, ніж це передбачено посадовою інструкцією?
2️⃣Чи брали ви участь в якійсь значній для компанії події?
3️⃣Чи було так, що завдяки вашій ініціативі були налагоджені будь-які бізнес-процеси, що привели до поліпшення роботи?
4️⃣Чи заощадила компанія час або гроші завдяки вам?
5️⃣Чи уникла якихось небажаних подій (перевірок, штрафів) завдяки вам?
Якщо ж ви ще сумніваєтесь, чи варто витрачати час на переробку резюме, то ось вам ще декілька аргументів:
✅З року в рік конкуренція на ринку праці зростає. В середньому на одну вакансію наразі припадає більше 6 резюме, а в деяких професіях – більше 15. Опис досвіду через досягнення допомагає вам виділитись.
✅Ще одна причина, чому вам потрібно вирізнитись, полягає в тому, що у більшості компаній працівники займаються одними і тими ж завданнями. Відповідно, і резюме у спеціалістів багато в чому схожі між собою. Показати в резюме свої досягнення означає надати собі індивідуальності.
✅Рекрутер витрачає на перше знайомство з резюме декілька секунд. Цифри – те, що впадає в очі, привертає увагу та змушує працедавця приділити вашому резюме більше уваги.