Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Звички, що допоможуть ефективно і легко завершити робочий день09 Грудня 2021р.

#статті_перспектива                                                                                                                                                                                                                                                                   
Звички, що допоможуть ефективно і легко завершити робочий день
                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Звичка перевіряти свою роботу перед здачею керівнику. Ви навіть і уявити не можете, скільки помилок можна було обійтись, якби спеціалісти перевіряли та вичитували свої презентації. Дуже часто співробітники поспішають їх закінчити і здають керівництву всі ці документи не перевіривши наостанок. Не погана звичка перевіряти свою роботу перш ніж показувати її будь-якому була б тут доречна. Це дає змогу подивитись на свою роботу під іншим кутом та перевірити її на наявність помилок.
                                                                                                                                                                                                                                                                                             
Звичка відмовляти співробітникам, якщо не встигаєш зі своєю роботою. Чи часто ви не можете сказати ні вашим колегам, які постійно просить про допомогу. До речі, це дуже корисна звичка - навчитися за свою робочу практику відмовляти керівникам чи співробітникам, якщо розумієте, що самі не встигаєте зі своїми задачами. Відмовляти також потрібно вчитися. Якщо кажете ні, колезі, то обов’язково поясніть чому сьогодні допомогти не можете.
                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Звичка робити перерви в роботі та якісно відпочивати. Звичка, яка стовідсотково працює на вас - якісно відпочивати та робити перерви в роботі. Багато співробітників нехтують своїм вільним часом заради того, щоб встигнути зі своїми завданнями. Не радить цього робити, адже ви тільки збільшує рівень втоми та погіршуєте свій психічний стан. Ковток свіжого повітря піде вам на користь, після чого ви зможете бадьоро повернутися до свого робочого місця.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
Звичка заохочувати себе. Заохочення позитивно впливає на нашу психіку. Навіть, якщо у вашого керівника не має такої звички, ви можете її розвинути у себе. Заохочуйте свої успіхи на роботі, купуйте собі навіть незначні маленькі презенти. Пригощайте кавою, смаколиками аби запам’ятати успіх в роботі. Прокинувся вранці – розумник. Встиг на роботу вчасно – взагалі красень. Зробив щось корисне – золото, а чи не людина! 
 
І так кожний день.