#статті_перспектива
Професійні навички в резюме
При складанні переліку набутих навичок, будьте чесними й докладними, але не фіксуйте всі навички, що вам відомі, не пускайте воду. Оберіть найважливіші, які зацікавлять вашого роботодавця. Це і виглядати буде більш солідніше.
Існують два типи навичок для вашого резюме, які цікавлять роботодавця найбільшим чином: “hard skills”, “soft skills”.
Перші допомагають спеціалісту виконувати його повсякденні завдання, іншими словами професійні спеціалізовані навички. Сюди можна віднести: знання мов, відповідного програмного забезпечення, методи та технології роботи тощо.
Другі допомагають в комунікації та робочому процесі досягати цілей та вирішувати труднощі: соціальні навички, комунікативність, креативність, особисті якості тощо. Звісно ж, максимальна наявність hard skills ціниться вище, але при великій конкуренції, роботодавець звертає увагу на наявність soft skills і їх кількість. Тож обов’язково зазначайте обидва типи навичок, це може спрацювати й допомогти вам при працевлаштуванні.
HR-менеджери з залюбки діляться досвідом співбесід та топових навичок, наявності яких приділяють особливу увагу. Вони завжди потрібні роботодавцям і цінуються найбільше.
ТОП-ові hard skills уміння:
•аналіз, прогнозування, моделювання ситуацій,
•математичні науки,
•хмарні обчислення та використання інформації,
•уміння керувати людьми.
•ТОП-ові soft skills уміння:
•уміння працювати в команді,
•уміння слухати,
•вміння швидко адаптуватися до обставин,
•високий рівень таймменеджменту.
Розміщення розділу навичок буде залежати від того, який формат резюме ви оберете, але найчастіше використаний - після зазначених місць роботи і це досить логічно, щоб можна було зручно прослідкувати зазначену вами інформацію. Щоб збільшити свою трастовість, закріпіть ваші вміння та навички рекомендаційним листом. Ви також можете додати позначку рівня своїх знань: початковий, середній, експерт.