Список справ: яка в цьому користь29 Травня 2020р.Напевно багатьом знайома ситуація, коли робочих завдань накопичується так багато, що неможливо все запам’ятати. Ви в паніці, як же все встигнути, день за днем наполегливо працюєте, а потім несподівано прокидаєтеся вночі й згадуєте, що зовсім забули про ще один звіт або день народження близької людини. ????Що робити? ????????????????2. Не піддавайте себе цензурі і не обмежуйте себе тільки робочими справами: включайте в список все, починаючи від невиконаних професійних завдань до домашніх справ і доручень, ще не окреслених чітко прагнень і життєвих цілей. ????♀3. Візьміть в звичку додавати до свого списку пункти відразу, як тільки вони приходять вам в голову. ????4. Досвід показує, що для того, щоб краще запам'ятати, що ви мали на увазі в своєму списку, для кожного пункту слід використовувати як мінімум одне дієслово. Наприклад, якщо ви просто напишете «конференція», вам доведеться довго згадувати, що саме ви мали на увазі. Якщо ж ви напишете: «Подзвонити Тетяні, уточнити деталі конференції», – ви тим самим створите щось конкретне. ⏰5. Виділяйте щодня час, щоб переглянути список. Наприклад, можна робити це зранку під час сніданку, це допоможе вам уточнити розклад на день. І пам'ятайте, що мета не в тому, аби одразу виконати всі пункти зі списку, а в тому, щоб упорядкувати ваші думки і розвантажити свою свідомість. ????6. Якщо складання списків і без того є звичним для вас справою, складайте кожен день із загального списку новий, що включає тільки найактуальніші завдання. |