Ми витрачаємо на роботу багато часу, внутрішні сили та енергію — і віримо в те, що робота робиться. Ми приділяємо цьому стільки уваги та ресурсів, а підбиваючи підсумки дня, з подивом виявляємо, що зробили не так вже й багато. А може зроблено і дійсно немало, а от на зарплатні це ніяк не відображається.
????Ви моментально відповідаєте на усі електронні листи
Оперативність відповідей може бути плюсом, особливо якщо ви реагуєте на лист свого керівника. Але якщо в поспіху ви забули прикріпити важливі файли або поставили неправильну чи непотрібну адресу, відповідаючи на запит, ви виглядаєте неорганізованим і, фактично, сповільнюєте роботу.
Швидка відповідь корисна тільки в тому випадку, якщо вона правильна та доречна.
????Ви ніколи не просите про допомогу
Один у полі не воїн. Іноді корисно попросити інших про допомогу. Це може не тільки відкрити нові перспективи, але й допомогти іншим відчути себе учасниками вашого проекту. Хтось з ваших колег ас у презентаціях? Попросіть його переглянути вашу перед виступом.
Зверніться по допомогу, якщо вона вам потрібна, і не забувайте подякувати.
????Ви чекаєте, щоб вам сказали, що робити
Беріть ініціативу в свої руки. В основі успішних компаній та кар'єр лежать творчість та стратегічне мисленні.
Якщо ви робите те, що завжди робите, ви отримаєте те, що ви завжди отримували.
????Ви боїтеся поразок
Всі ми любимо успіх, тому часто виникає спокуса лишатися в безпечній зоні, де ми впевнені в результаті. Але реальні перемоги трапляються, коли ми ризикуємо. Кращі менеджери й керівники знають про це та будуть підтримувати вас у постановці складних цілей та розробці нових напрямків. І коли ви зазнаєте невдачі (що відбувається з усіма час від часу) будьте готові витримати удар.
Від невдач ми отримуємо набагато більше, ніж від виграшів.