Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Як адаптувати резюме до потреб роботодавців14 Квітня 2020р.

Останніми днями все частіше в інформаційному просторі лунають думки та ідеї, як розвиватись та отримувати зиск в умовах невизначеності.

Одне з головних питань, яке зараз всіх турбує: чи будуть роботодавці зараз шукати нових співробітників. 

Що ж потрібно зробити вам? Як мінімум, оновити резюме. Навіть якщо ви не маєте наміру змінювати працедавця прямо зараз, у теперішніх умовах нам всім потрібно бути готовим до того, щоб активно вийти на ринок праці. Чи, як мінімум розуміти, які спеціалісти та навички зараз у попиті, чого потребує та що вимагає бізнес.

Перш за все, ви повинні визначитись, яку роботу та у якій компанії ви хочете знайти. Якщо Ви надсилаєте резюме під конкретну вакансію, то Мету вказувати не потрібно. В інших випадках – потрібно вказати які позиції вас цікавлять.

Окрім того, візьміть на озброєння ці поради, які допоможуть адаптувати ваше CV до вимог та потреб роботодавців:

1. Визначте, якого типу буде ваше резюме.

Це може бути біографічне CV, де у зворотній хронологічній послідовності будуть прописані ваші місця роботи, обов’язки та досягнення.

Або резюме під конкретну посаду, де описати лише найбільш релевантний для неї досвід. Ви можете прибрати ті місця роботи, які не відповідають позиції. Або описати їх дуже лаконічно, щоб заповнити прогалини в резюме та викликати зайвих запитань.

2. У загальному вигляді резюме має включати наступні розділи:

Ім'я та прізвище;

Контакти (телефон, e-mail, профіль у соціальних мережах);

Ваша мета (на яку посаду ви претендуєте);

Короткий опис досвіду, або summary (2-3 речення);

Cписок компетенцій;

Ваш досвід - всі позиції, починаючи з останньої: компанія, посада, період, обов'язки (5-7), 2-3 оцифровані досягнення (хоча б на останні 3 позиції);

Освіта;

Знання мов.

Опціонально можна вказати додаткові курси та деякі важливі моменти з вашого життя, які допоможуть краще розкрити вашу особистість, наприклад, волонтерство.

Не пишіть непотрібних деталей, наприклад, адресу проживання, кількість дітей та те, що ви цілеспрямована та комунікабельна людина. Останнє можна зустріти у кожному другому резюме.

3. В резюме повинні бути ключові слова з вакансії (тому рекомендуємо адаптувати CV піl кожну конкретну пропозицію про роботу. Мається на увазі наступне: якщо в вакансії написано «потрібно шукати дистриб'юторів», то в summary досвіду під цю вакансію повинна бути фраза «шукав дистриб'юторів»;