Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

4 помилки, які можуть стати фатальними16 Квітня 2020р.

Час прийняти те, що рекрутери заглядають у ваші профілі на Фейсбуці тощо, щоб отримати більше інформації про ваші цінності, інтереси та навіть компетенції.

4 помилки, які можуть стати фатальними. Дізнайтесь, чи не припускаєтеся ви їх у своїх соціальних мережах.
Розбіжність ваших слів на співбесіді і в соціальних мережах

????‍????‍????‍????В інтерв’ю з рекрутером ви говорите, що 5 років пропрацювали на останньому місці, або що ваш батько тяжко хворий, тому ви перенесли зустріч з роботодавцем, або що у вас немає дітей. А в цей час у вашому профілі в соціальних мережах вказана інформація про те, що тільки за останній рік ви двічі змінювали роботу, ви постите фото зі спільного відпочинку в горах з батьком або розповідаєте, які у вас милі дітлахи.
Загалом, будьте послідовні і чесні. Не тільки зі світом і рекрутером, а й з самими собою.

????Занадто багато агресії
На співбесіді намагаєтеся здаватися милими, а в житті не дуже? Якщо ви намагаєтеся скласти враження про те, що ви наймиліша людина у світі, а самі в агресивній і злий манері висловлюєтеся в соціальних мережах, коментуєте чужі записи, ображаєте автора або учасників обговорення, це явно зіграє не на вашу користь.

????Упс! Несподівана відвертість
Якщо ви написали в соціальних мережах, що плануєте на все літо відправитися в похід по Східній Азії або збираєтеся до зими перебратися в Аргентину, а на співбесіді переконували роботодавця, що плануєте будувати своє життя і кар’єру в його компанії і в найближчі 5 років бачите себе на вибраній посаді, це явно зробить якийсь ефект. І навряд чи він буде позитивним. Акуратніше з розголошенням планів в соціальних мережах.
Можливо, ви просто описуєте в них свої мрії, але краще двічі подумайте, перш ніж зробити подібну публікацію. Адже роботодавець сподівається на вас, оскільки ви обіцяли йому не їхати з країни після виходу на роботу 

????Розбіжність цінностей
Якщо в компанії заведено допомагати тваринам, а ви висловлюєтеся категорично проти цього, якщо від вас чекають збільшення продажів, а ви пишете, що проблеми керівництва співробітників не стосуються, якщо роботодавець хоче найняти людину, готову виділяти один вихідний на місяць на участь в благодійних проектах, а ви ... Словом, ви зрозуміли.
І до речі, розбіжність в цінностях — дуже логічна і виправдана відмова. Адже вам і самим буде некомфортно працювати в компанії, з якою не збігаються ваші життєві погляди і принципи.
❗️Наша головна порада — будьте чесні, ведіть соціальні мережі осмислено і пам’ятайте, що вас обов’язково там будуть шукати, адже ви і самі намагаєтеся більше дізнатися про компанію, перш ніж відправити до неї своє резюме.