Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Формування професійних умінь й навиків23 Квітня 2020р.

Бажаєш бути затребуваним через десять-п'ятнадцять років? То приготуйся до навчання і розвитку потрібних навичок.
 
????Комплексне рішення проблем
Боротися із наслідками - неефективно. Треба бачити будь-яку проблему глибше, докопуючись до її коріння, аналізувати та виявляти першопричини її появи та розраховувати таке рішення, що охопить усі па отралельні із проблемою аспекти, виключаючи навіть змогу виникнення яких-небудь ускладнень. Саме цим будуть займатися фахівці комплексних рішень, застосовуючи аналітику та розрахунки для вирішення задач не лише у промислових, а й в інших, життєвих сферах суспільства.
 
????Критичне мислення
Якщо вмієте розмірковувати над проблемою чи задачею та у процесі роздумів користуєтесь критичним мисленням, ставлячи під сумнів будь-яку інформацію та будуєте багаторівневу логіку рішень – вам повезло, бо у вас є критичне мислення. До нещодавно, існуючи в якості гарного тренінгу для мозку, ця навичка буде дуже затребувана й найближчим часом, критичному мисленню будуть допомагати навчатися.
 
????Креативність
Сьогодні, під креативністю людини, розуміють її творчі риси особистості. Безперечно, без таланту ту аж ніяк, але ця креативність має бути масштабною та не укладатися в рамки лише одних творчих навичок. Креатор (англійською «творець»), має створювати «щось», гармонійно поєднуючи основний напрямок очікуваного результату із оточуючим витвір середовищем… Можливо, це зрозуміють лише креатори.
 
????Людський менеджмент
Керування людьми – процес, що дається не кожному. Керівник, кадровик, пастор, товариш та соціальний психотерапевт: ось не повний перелік того, що має вміти менеджер з людських ресурсів. На відміну від кадровика, що лише приймає людину на роботу, поверхнево вивчаючи кандидата, цей фахівець, повинен не лише розуміти кожного найманого працівника та партнера, але й мати змогу вирішення конфліктів у колективі, ефективного стимулювання та мотивування працівників.
 
????Комунікації із зовнішнім світом
Чимало відомих та шалено багатих власників міжнародних бізнесів, специфічні та не завжди публічні люди. Багато хто з них, й досі, відчуває себе некомфортно, коли має довге спілкування з людьми, що йому не цікаві особисто або не зрозумілі. Щоб від цього не страждав бізнес, власники наймають спеціальних зв’язних, що не тільки вміють спілкуватися з опонентом любого рівня, але ще можуть вести переговори, заключати контракти та виконувати інші дії від імені роботодавця.
 
????ЕІ: емоційний інтелект
На відміну від IQ, емоційний інтелект, досить нове відкриття але вже скоро, люди, що здатні розуміти, відчувати, співчувати та допомагати, стануть необхідною ланкою, що зв’яже автоматизовані заводські лінії та живий людський персонал. Тож, здатність розуміти емоції, відчувати наміри і мотивацію інших людей і свої власні, а також уміння управляти своїми емоціями та емоціями інших людей.
 
????Когнітивна гнучкість
Під такою назвою, знаходиться це здатність розуму людини на швидке «перемикання» з осмислювання однієї задачі на іншу, з можливістю міркування над декількома завданнями одночасно. Й, хоча сьогодні, нам ще радять не навантажувати на себе багато задач, мультизадачні працівники вже очікують свого зіркового часу.
 
????Орієнтоваіність на клієнта, також, виходить за межі простого спілкування продавця та покупця.