Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Які якості притаманні відповідальному працівнику?01 Квітня 2021р.

Які якості притаманні відповідальному працівнику?
 
Якби у вас був вибір, якого працівника найняти – кому б ви надали перевагу? Відповідальному та сумлінному, але оплата його послуг також була б пристойна (а як інакше?), чи менш відповідальному і старанному, але який працював би за меншу зарплату? Цілком логічно пропустити, що краще найняти відповідального працівника. Пропонуємо список якостей, притаманних відповідальним працівникам.
 
Відповідальність
Це означає, що такий працівник тримає відповідь за свої слова. Якщо пообіцяв щось зробити, обов’язково це зробить. Ви доручаєте йому важливу справу і забуваєте про неї, а в означений термін виявляється, що робота виконана навіть краще, ніж ви думали спочатку.
 
Бувають різні ситуації в житті. Може трапитися несподіванка, і доволі неприємна, що порушить звичний хід подій. Але навіть в такому випадку відповідальний працівник не буде замовчувати ситуацію, а чесно у всьому зізнається: мовляв, трапилося те і те, тому роботу вчасно виконати не вдасться. А так повестися, погодьтеся, не кожна людина зможе.
 
Такий працівник нічого не забуває
І не тому, що він має якийсь видатний розум або неймовірні здібності до запам’ятовування, ні. А тому, що він не лінується все записувати. В нього завжди під рукою записник або, як варіант – додатки в смартфоні, у яких все розписано і розплановано на тижні, а то й місяці, вперед.
 
Це прекрасна звичка – звичка усе записувати. І свої справи, і плани і мрії, і свої думки та переживання. Ось чому деякі працівники такі відповідальні: вони не лінуються записувати отримані доручення, розписувати поетапно виконання робочих завдань і т.д. Звичка записувати – дисциплінує, а з дисципліною компетентні працівники ідуть пліч-о-пліч.
 
«Робити якісно – це робити так навіть тоді, коли ніхто на вас не дивиться»
Це слова Генрі Форда з його автобіографії «Моє життя і робота», яка, заслуговує на вдумливе прочитання. Видатний американський автомобілебудівник і винахідник знав, що каже, бо зумів піднятися від простого працівника до нечуваних вершин, заснувавши автомобільну компанію, яка з першого робочого дня поставила за ціль не просто виготовляти автомобілі, а виготовляти їх якісно. Якість, як результат копіткої і вдумливої роботи, завжди значилася у списку пріоритетів Генрі Форда.
 
Тому відповідальні працівники виконують робочі завдання якісно навіть тоді, коли їх ніхто не контролює. Це окремий вид людей, для яких робити справу якісно – це не пусті слова, а важливий критерій їхньої діяльності.