Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Які звички працівників не цінують колеги та роботодавці10 Березня 2021р.

Які звички працівників не цінують колеги та роботодавці
                                                                                                                                                                                                                   
Безпідставні образи. Вам видалося, що співробітник косо на вас поглянув? Щось буркнув на ваше доброзичливе привітання? Не варто поспішати ображатися на іншу людину – можливо, в неї видався не найприємніший ранок у житті. Безпідставні образи точно не допоможуть налаштувати ефективну комунікацію з колегами та роботодавцем. 
                                                                                                                                                                                                                 
Любов до обману. Велика брехня чи маленька – не важливо. Досить часто люди схильні виправдовувати себе, що маленька брехня – це не страшно, тим паче, всі брешуть. Доктор Хаус мав рацію, безперечно, коли говорив ці слова, але не потрібно перетворювати звичку брехати в спосіб життя. Інакше можна не загледітися, як заплутаєтеся у власній брехні і колеги перестануть сприймати вас всерйоз.
                                                                                                                                                                                                               
Хвальковитість. Ще одна неприємна звичка, яка роздуває наше его, а по факту – відштовхує інших людей. Ніхто не любить вислуховувати довгі хвальковиті оди самому собі. 
                                                                                                                                                                                                                      
Постійні вибачення. Здається, нічого поганого немає в тому, щоб вибачитися за те, що наступив комусь на ногу чи випадково штовхнув плечем у коридорі. Але ця звичка теж, як виявляється, дратує інших людей. Краще в таких ситуаціях відбутися жартом. 
                                                                                                                                                                                                                     
Звичка підслуховувати. Звичайно, нікому не припаде до смаку, коли його розмову підслуховує інша людина. Стоячи під дверима кабінетів з прикладеним до них вухом, повагу колег не заслужиш. А якщо таке відбувається регулярно, це викличе стійку негативну реакцію.