Soft skills: як правильно розповісти ейчару про комунікабельність16 Червня 2020р.Soft skills: як правильно розповісти ейчару про комунікабельність ????По-перше, знайдіть можливість проілюструвати свої найкращі риси характеру на реальних прикладах. Приклади допоможуть HR-менеджеру зрозуміти, як надпрофесійні навички знадобляться вам у роботі. ????Друге: важливо, щоб ваші дії віддзеркалювали ваші слова. Якщо, наприклад, ви заявили, що вимагаєте пильної уваги до деталей, переконайтеся, що ваші наступні електронні листи написано без друкарських помилок. ????По-третє, існують такі soft skills, які цінують більшість роботодавців. Наприклад, вміння працювати в команді та комунікабельність. У згаданому звіті LinkedIn також рекомендує звернути увагу на креативність, переконаність, схильність до співпраці, адаптивність і емоційний інтелект — вони серед найбільш затребуваних soft skills 2020 року. Мішель Армер радить: «Один із способів попрактикуватися — репетиція. Перед співбесідою запишіть всі „м’які навички“, про які плануєте розповісти. Спробуйте навести три приклади ситуацій, в яких ви були, або досягнутих цілей, які найкраще ілюструють ці навички». |