Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Принципи створення сильної команди10 Листопада 2021р.

#статті_перспектива                                                                                                                                                                                                                                                         
 Ти майбутній керівник? Тоді лови принципи створення сильної команди
                                                                                                                                                                                                                                                                                   
Поставте ціль перед командою. Без знання цілі ваші підлеглі не зможуть продемонструвати справжню командну роботу. Заради чого усе затівається? Команда повинна це знати. І якщо наводити аналогії зі спортом, у спортивних змаганнях все простіше – є ворота суперника (якщо говоримо про футбол), в які потрібно забити побільше голів. В бізнесі цілі не завжди настільки прямолінійні, але кінцевий результат команда повинна чітко уявляти.
                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Кожен відповідає за своє. Всі члени команди повинні бути добре ознайомлені зі своєю сферою відповідальності. Тільки так можна ефективно взаємодіяти зі своїми колегами, а злагоджена робота означає, що в команді є розуміння, хто й за що відповідає. Тоді кожен співробітник знає, до кого в разі потреби звертатися за питаннями чи порадою. Уникайте також «помилки керівника». Це означає, що начальники надто багато функцій беруть на себе, забуваючи про делегування обов’язків своїм підлеглим.
                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Кодекс правил. Це писані та неписані правила, які регламентують стосунки в команді, що допускається робити, а що ні. Не перекладайте це завдання на свою команду. Правила створює керівник, лідер, і ці правила потрібно зафіксувати на папері. І нехай не всі співробітники люблять слідувати інструкціям та ідеально дотримуватися регламенту, але з головними принципами компанії повинні бути ознайомлені всі.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
Отже, злагоджена та ефективна робота команди підпорядковується певним принципам, і важливу роль відіграє особистість керівника. Як він «налаштує» роботу усієї команди, так вона і працюватиме. Поставити ціль і грамотно піднести її підлеглим – це завдання теж лягає на плечі керівника.