Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Вмикай талант на повну та вражай HR-менеджера: Як пройти співбесіду?18 Серпня 2021р.

#стаття_перспектива
Вмикай талант на повну та вражай HR-менеджера: Як пройти співбесіду?
1. ПРОВОДИМО ВЛАСНИЙ SWOT-АНАЛІЗУ ПЕРЕД ЗУСТРІЧЧЮ З HR

Підготовку до співбесіди варто розпочати із власного SWO-аналізу:
Strengths: визначте ваші сильні сторони, які вас вигідно виділяють, підкріпіть ваші слова успішними кейсами, підготуйте рекомендації
Weaknesses: визначте ваші слабкі сторони для даної позиції, підготуйте провальні кейси, але використовуйте їх по-іншому (див. Opportunities)
Opportunities: використайте свої помилки, як переваги («я вже набив шишки в іншій компанії і знаю, як робити точно не варто), заздалегідь підготуйте відповідь на питання, в чому ви сильні, а в чому – ні, використовуйте будь-яку співбесіду, як пізнавальний урок, якщо вам чого не вистачає з того, що прописано у вимогах вакансії, придумайте, чим це компенсувати.

2. ДОСЛІДЖУЄМО КОМПАНІЮ І СПІВРОЗМОВНИКА
Пам’ятайте, що будь-який проект починається з досліджень, і ваша підготовка до співбесіди – не виняток. Використайте загальнодоступний інструмент Google Trends, щоб проаналізувати сайт компанії, співбесіду в яку ви проходитимете, галузь, у якій вона працює, основних гравців у цій галузі.

Дізнайтеся більше про вашого співрозмовника: перегляньте його чи її сторінки у соціальних мережах (у LinkedIn та Facebook) та поцікавтеся, чим переймається ваш майбутній інтерв’юер, які заходи відвідає, у яких компаніях працював. Ця інформація допоможе вам легше знайти спільну мову.

3.ВИДІЛЯЄМОСЬ З-ПОМІЖ ІНШИХ
Як зробити так, щоб ваш співрозмовник виділив сам вас серед інших претендентів?
Ось декілька ідей:
Follow up letter – лист, який відправляється після зустрічі людині (або людям), з якими ви спілкувалися. Такий лист не дасть роботодавцю (або HR-фахівцю) про вас забути, а вам дозволить задати уточнюючі питання, поділитися додатковою інформацією, отримати зворотній зв'язок, зафіксувати домовленості, до яких ви прийшли з представником компанії
Здивуйте попередньо проведеними аудитом і пропозицією, з чого варто почати роботу
Візитка / слоган: «Краще першим увійти в свідомість, ніж першим вийти на ринок»
Портфоліо з рекомендаціями