Помилочка вийшла: як правильно вирішувати факапи11 Вересня 2020р.Помилочка вийшла: як правильно вирішувати факапи У кожного є право на помилку. Але як би не хотілося просто все кинути, необхідно вирішувати проблему. ????Забудьте про паніку Навіть роботи дають збої, а ми — люди, тож не дивно, що іноді помиляємося. Дайте собі право на помилку, тоді й пункт з панікою можна буде перескочити. Але якщо вона почалася, то ось що краще зробити, щоб зібратися. Перші 10 секунд дайте волю емоціям, можете покричати або навпаки, дивитися в одну точку. Тепер порахуйте до 10, заспокойтеся, зробіть глибокий вдих та видих, попийте води і проаналізуйте ситуацію. Поміркуйте, як можна описати те, що сталося, сформулюйте короткі пропозиції, щоб розповісти про помилку колегам. Це допоможе, по-перше, зосередитися, а по-друге, ви не почнете панікувати через те, що вас не розуміють. Будьте чесними у всьому Завжди сміливо зізнавайтесь у скоєному колегам, начальнику або клієнтам. Ви ж не спеціально помилилися, а отже, що швидше і точніше ви розповісте про проблему, то швидше вони допоможуть її вирішити. Не погіршуйте ситуацію брехнею. Адже насправді, звільнити можуть не через помилки, а через брехню. ????Продумайте план рішення Не вийде просто сказати про помилку і чекати, доки її вирішить хтось інший. Вам можуть допомогти, але основний план доведеться вигадувати самостійно. Адже тільки ви в курсі суті проблеми. План повинен складатися з дії і результату, який за нею слідує. Подумайте, яких відділів може торкнутися ваша помилка і кого, крім свого начальника, необхідно попередити. Пропишіть всі інструменти, які вам знадобляться для вирішення проблеми. Покажіть, що ви здатні все виправити, продемонструйте свої найкращі вміння і навички. Саме такі стресові ситуації розкривають потенціал і показують, як ви можете діяти оперативно, без паніки, застосовувати творчі здібності. ????Проведіть роботу над помилками Заведіть журнал помилок. Зробіть таблицю з такими стовпцями: дата, коли виникла помилка; де виникла (на якому етапі роботи, в якому підрозділі, на якій ділянці тощо); опис проблеми; як вирішили. Це допоможе швидше орієнтуватися в різних непередбачених ситуаціях і знаходити оптимальне вирішення проблем. Якщо вести журнал регулярно, то можна зробити класифікатор помилок. Він допоможе не здійснювати їх надалі, виділити проблеми, котрі спричиняють факапи. |