«Зіркова» співбесіда за моделлю STAR14 Серпня 2020р.«Зіркова» співбесіда за моделлю STAR На співбесіді ми можемо відчувати абсолютно зрозумілий стрес. І внаслідок нього наші відповіді можуть бути хаотичними, незрозумілими, неструктурованими. А рекрутеру від таких відповідей «буде ясно, що нічого не ясно». Уникнути цього вам може допомогти модель STAR. Використовуючи її, ви розповісте про конкретну ситуацію із вашої практики, про свою роль у ній та успіхи, яких вам вдалось досягнути. Причому зробите це структуровано та закцентуєте увагу на ключових деталях. Модель STAR у відповідях найдоречніше застосовувати при відповідях на запитання, які починаються зі слів: «Опишіть ситуацію, коли ви...» або «Наведіть приклад...». ❓Опишіть ситуацію, коли вам доручили виконати завдання, в доцільності якого ви сумнівались. ❓Наведіть приклад, в якому ви поставили перед собою мету й успішно її досягли. ❓Розкажіть про те, як ви вийшли за межі своїх посадових обов'язків, щоб виконати завдання. ❓Розкажіть про те, як ви розставляєте пріоритети в роботі, коли на вас навалюється купа невідкладних справ. ❗️Ваша відповідь на подібні запитання має складатись з 4 частин: S – Situation – ситуація, з якою ви стикнулись. Опишіть її у загальних рисах і постарайтеся передати важливість та значущість; T – Task – завдання, яке стояло перед вами; A – Action – ваші дії для вирішення завдання. Розкажіть про те, що ви зробили, аби домогтися виконання поставлених завдань; R – Result – результат, підсумок якого ви змогли досягти. Бажано навести конкретні результати по KPIs, використовуючи цифри («Збільшила трафік сайту на 30%», «Уклав на 20% договорів з новими клієнтами більше, ніж у середньому по відділу» тощо). Якщо ж це неможливо зробити, згадайте про емоційну оцінку або бонуси (як матеріальні, так і нематеріальні), які ви отримали за успішне виконання завдання («Був нагороджений туристичною поїздкою», «Отримала підвищення»). Щоб ця модель ідеально спрацювала на співбесіді, потрібно заздалегідь підготуватись. Оберіть 3-4 ситуації з вашого досвіду, які найяскравіше розкривають вашу експертність. Кожна з цих ситуацій має бути значущою, як і ваша роль у ній. Наприклад, розкажіть про те, як ваш відділ не встигав виконати місячний план продажів, а ви змогли укласти договір з новим клієнтом і тим самим досягнути поставлених KPIs. Повірте, те, що ви продумаєте такі ситуації заздалегідь, зіграє вам дуже хорошу службу на самій співбесіді. |