Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Особистий SWOT-аналіз19 Серпня 2020р.

Особистий SWOT-аналіз
 
SWOT-аналіз – досить популярний маркетинговий інструмент, і його застосування доречне при працевлаштуванні. Власне, провівши його, ви зможе відповісти на запитання про власні сильні сторони і недоліки. А ці питання ой як люблять ставити на співбесіді.
 
Отже, що ми будемо досліджувати?
 
????Ваші сильні сторони (S). Щоб їх зрозуміти, дайте собі відповідь на такі запитання:
 
Які переваги є у вас, яких немає в інших? Наприклад, навички, освіта, зв'язки.
 
Що ви робите краще за інших?
 
Якими досягненнями ви пишаєтеся найбільше?
 
????Ваші слабкі сторони (W). Вони розкриваються через:
 
Завдання, яких ви найчастіше уникаєте, тому що відчуваєте себе невпевнено.
 
Ваші негативні робочі звички. Наприклад, ви часто спізнюєтеся, неорганізовані, запальні або не вмієте справлятися зі стресом.
 
Риси характеру, які постійно тягнуть вас назад і не дають прогресувати. Наприклад, страх перед виступом на публіці, при тому, що це ваш головний обов'язок.
 
????Можливості (O), тобто зовнішні умови, які ви можете використати на свою користь:
 
Тенденції в індустрії, куди ви хочете працевлаштуватись. Вона зростає? Яку перевагу ви можете отримати завдяки цьому?
 
Тенденції та закономірності, які ви бачите в світі або у вашій компанії, які допоможуть вам у майбутньому.
 
Конкуренти вашої компанії зазнавали поразки, намагаючись досягти чогось важливого? Якщо так, то які висновки ви можете зробити, щоб уникнути їхніх помилок?
 
????Загрози (T) – можливі зміни зовнішніх обставин, які знизять вашу ефективність. Знаючи їх заздалегідь, ви можете виробити план, який допоможе швидше адаптуватись до нових умов:
 
Чи змінюється суть вашої роботи і вимоги до неї?
 
Чи є загрозою для вас і вашої професії розвиток нових технологій?