Кілька способів правильно розставити пріоритети30 Червня 2020р.Кілька способів правильно розставити пріоритети Одна з помилок, властивих людям, – схильність брати на себе занадто багато зобов'язань, що з часом призводить до розчарування. Визначати пріоритети – непросте завдання. Але, як то кажуть, «якщо ви не навчитеся знаходити життєві пріоритети, за вас це зробить хтось інший». Пропонує поговорити про пріоритети. ????Потрібно і не хочу Один з підходів щодо вибору пріоритету – поглянути на свій список обов'язкових справ, розподіливши його на те, що потрібно зробити і що ви хочете зробити. • Легко сказати «так» тому, що вам потрібно і що ви хочете робити, скажімо, піти на зустріч з близьким другом. • Легко сказати «ні» тому, що необов'язково і не хочеться робити, наприклад, йти на зустріч, яка безпосередньо не пов'язана з вашою роботою. • Треба сказати «так» тим справам, які потрібно зробити, хоч і не хочеться, наприклад, заповнити рахунки або винести сміття. • Найскладніші рішення стосуються того, чого ви хочете, але що необов'язково повинні робити. Іноді перспектива настільки приваблива, що ви можете в кінці кінців сказати «так», навіть якщо доведеться затратити чималу кількість часу. ????Відсутність часу не значить відсутність інтересу Важливо навчитися говорити «ні», коли в глибині душі ти знаєш, що у тебе немає часу, навіть якщо можливість вкрай приваблива. Автору такої пропозиції можна написати лист такого змісту: «Велике спасибі за чудову нагоду. Мені б дуже хотілося взяти в цьому участь, але не виходить. І будь ласка, ні в якому разі не думайте, що відсутність часу – відсутність інтересу». Це коротке повідомленнями підкреслює, як високо ви цінуєте запрошення, й відкриває двері до співпраці в майбутньому, а також допомагає зберігати фокус на найважливіші речі, не відволікаючись на все блискуче і привабливе. Наприклад, коли піджимає час, скажімо, настає термін здачі важливого проєкту, все інше ви відкладаєте убік. Ви завжди можете знайти інноваційні шляхи для поєднання роботи і захоплення. Отже, не беріть на себе занадто багато, щоб не розчаровуватися самим і не розчаровувати тих, хто на вас розраховує. А ще розрахуйте, скільки часу у вас йде на те, що потрібно, і на те, що хочеться робити, й неодмінно визначте свої пріоритети, поки за вас цього не зробив хтось інший. |