Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Помічник системного адміністратора10 Липня 2024р.

#вакансії_перспектива 
 
Помічник системного адміністратора
 
🏢 Консалтингова компанія EBS — одна з лідируючих фірм на українському ринку з 1998 року, яка супроводжувала розвиток провідних підприємств країни та продовжує вирішувати актуальні задачі локальних і міжнародних компаній. Наша команда складається більше ніж з 250 провідних експертів, які сприяють укріпленню лідерських позицій компанії на ринку.
 
Наш ідеальний кандидат:
🔹 Вміє будувати ефективну комунікацію;
🔹 Має аналітичне мислення;
🔹 Вміє пріоритезувати задачі та планувати свій час;
🔹 Адаптується до змін;
🔹 Не боїться викликів;
🔹 Вміє працювати в команді;
🔹 Швидко навчатися;
🔹 Стресостійкий.
 
Необхідні знання і навички:
🔹 Базова освіта в галузі інформаційних технологій або суміжних дисциплін;
🔹 Розуміння основ роботи операційної системи Windows;
🔹 Досвід роботи на аналогічній посаді вважається перевагою.
 
Основні функціональні обов'язки:
🔹 Надання технічної підтримки користувачам через електронну пошту, телефон або системою тікетів;
🔹 Вирішення базових проблем з апаратним забезпеченням, програмним забезпеченням, мережею та іншими IT-ресурсами;
🔹 Налаштування робочих місць, встановлення та оновлення програмного забезпечення;
🔹 Проведення регулярного обслуговування апаратного забезпечення;
🔹 Участь у розгортанні нових проектів, систем або оновленнях;
🔹 Ведення документації з питань технічної підтримки та обслуговування обладнання;
🔹 Проведення базових навчань для користувачів по ефективному використанню IT-ресурсів;
🔹 Технічна підтримка користувачів (віддалено і на місці).
 
Що ми пропонуємо:
🔹 Офіційне працевлаштування;
🔹 Бонусна система та щорічний перегляд заробітної плати;
🔹 Різноманітність проектів та прозору систему кар'єрного росту;
🔹 Медичне страхування працівників;
🔹 Систему корпоративного навчання;
🔹 Дружню команду, в якій панує атмосфера поваги та взаємодопомоги.
 
🔗 Якщо ти хотів би стати частиною нашої команди — чекаємо на твоє резюме!