Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Помічник / Помічниця Директора з управління персоналом15 Грудня 2023р.

#вакансії_перспектива 
 
Помічник / Помічниця Директора з управління персоналом в компанію Укренерго, НЕК
 
Ми пропонуємо:
▪️Стабільність: офіційне працевлаштування, регулярна та прозора заробітна плата, оплачувані відпустки та лікарняні.
▪️Розвиток: корпоративні тренінги, професійне навчання, система дистанційного навчання.
▪️Масштабні проекти: проекти з розвитку мережі, ІТ-проекти, імплементація законів України в сфері енергетики відповідно до стандартів ЄС.
▪️Баланс роботи і особистого життя: гнучкий графік роботи, можливість працювати віддалено.
▪️Додаткові гарантії: корпоративний лікар, медичне страхування, підтримка батьківства, виплати мобілізованим колегам, щорічна матеріальна допомога на оздоровлення.
▪️Можливість професійного зростання та розвитку.
▪️Цікаві та важливі завдання, які впливають на розвиток країни.
 
Основні задачі:
▪️Формування та контроль розкладу керівника: фіксація та нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни.
▪️Організація, забезпечення та адміністрування заходів за участю керівника: зустрічей, ділових поїздок, командних заходів.
▪️Ведення протоколів зборів і нарад, контроль виконання доручень і поставлених завдань, розсилка повідомлень, надання звітів керівнику.
▪️Складання фінансових, статистичних звітів, ділової документації, підготовка доповідей, проектів наказів.
▪️Координація роботи інших посадових осіб і відділів в частині завдань, поставлених керівником.
▪️Забезпечення робочого місця керівника і його діяльності.
▪️Зустріч відвідувачів і гостей керівника.
▪️Приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків.
▪️Пошук і обробка необхідної інформації.
▪️Створення презентацій, консолідація та збір аналітичних матеріалів. 
▪️Виконання доручень керівника та інших адміністративних завдань.
▪️За бажанням: участь в проєктах Дирекціі з управління персоналом.
 
Наші очікування:
▪️Вища освіта або студент останнього курсу.
▪️Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point).
▪️Навички підготовки аналітичних звітів та презентацій.
▪️Клієнтоорієнтованість. Відмінні навички планування та комунікації (усної та письмової).
▪️Високий рівень володіння українською мовою.
▪️Володіння англійською мовою на рівні Intermediate буде перевагою.
▪️Уважність до деталей, дипломатичність та знання ділового етикету.
 
🖥 Деталі за посиланням