#вакансії_перспектива
☀️Project manager до сервісу infocus.assist
📍 1−2 дні на тиждень в офісі, залишок віддалено
infocus.assist — це сервіс customer support на базі чат-ботів та CRM-систем, який:
1. Надає послуги професійних онлайн-асистентів;
2. Створює кастомні B2B-рішення на замовлення.
Ви підходите, якщо маєте:
💫 Досвід роботи на позиції project/product manager або величезне бажання зростати в цій сфері;
💫Досвід роботи або розуміння у сфері маркетингу чи комунікацій;
💫Англійську на рівні Intermediate або вище.
Обов'язки:
💫Керувати розробкою та запуском нових і вже наявних проєктів, пов’язаних із чат-ботами та customer support;
💫Спілкуватися з потенційними партнерами та залучати їх для роботи з клієнтами в Україні та Європі;
💫Координувати проєкти, спілкуватися з клієнтами, підрядниками та замовниками;
💫Генерувати ідеї для створення крутих акцій для залучення клієнтів, передавати чіткі завдання копірайтерам, спеціалістам з SMM та маркетингу;
💫Складати щомісячні/квартальні/річні звіти про результати проєктів;
💫Аналізувати разом з аналітиком, Head of Customer Service Team, Head of Communications та командою результати проєктів та продукту, щоб зрозуміти, як його можна покращити;
💫Розробляти нові КРІ для менеджерів асисту та контролювати підписки клієнтів;
💫Планувати бюджет і контролювати платіжні процеси;
💫Розробляти стильні та інформативні презентації проєктів.
Що пропонують:
💫Гнучкий графік роботи: 5/2, 10:00—18:00
💫Можливість зростання та розвитку;
💫Офіційне оформлення або співпраця з ФОП;
💫Соцпакет (відпустка, лікарняні, медичне страхування);
💫Купа бенефітів від компанії (корпоративна англійська, знижка на курси, яскраві корпоративи).