#вакансії_перспектива
Admin Payment Specialist до BetterMe
BetterMe — це компанія, яка з 2017 року пропонує найкращі рішення для фізичного та ментального здоров’я. Продукти BetterMe відповідають потребам людей різного віку, статі, фізичних можливостей та спортивного досвіду. Наша мета — зробити здоровий спосіб життя доступним для всіх, хто прагне змін.
Твої майбутні задачі:
- Робота з постачальниками - звірка рахунків, взаємодія для вирішення питань та збору важливої інформації про рахунки-фактури; комунікація щодо знижок та спеціальних пропозицій для компанії.
- Створення запитів на оплату та ведення обліку всіх витрат;
- Проведення оплат через PayPal, Wise, корпоративні картки;
- Комунікація з іншими відділами компанії для здійснення оплат;
- Проведення аналізу таблиць;
- Онбординг ремоут працівників (підписання договору, допомога з реєстрацією в Payoneer);
- Підготовка документації (звіти, шаблони, інструкції).
Що для цього тобі знадобиться?
- Маєш досвід від 6 місяців на аналогічній позиції (payment/billing/financial specialist);
- Економічна/математична освіта;
- Досвід роботи з платіжними системами (PayPal, Wise, Payoneer);
- Впевнений користувач Excel/Google таблиць;
- Досвід роботи з великими обсягами даних;
- Увага до деталей, аналітичні навички та навички швидкого вирішення проблем;
- Вміння працювати в режимі мультизадачності.
Буде плюсом, якщо ти маєш:
- Англійська Intermediate та вище.