#вакансії_перспектива
Адміністратор підтримки користувачів (2-га лінія підтримки) від Kernel
Що на вас чекає?
📎Інноваційна компанія
📎Кращий роботодавець за авторитетними виданнями
📎Гнучкий графік
📎Комфортний офіc
📎Прозора система бонусування
📎Професійна команда
📎Лідер агроринку
📎Медичне страхування
Поле діяльності:
📎підтримка користувачів (2-га лінія підтримки)
📎установка і налаштування оргтехніки та ПЗ
📎консультування користувачів з питань, пов'язаних з комп'ютерною технікою, оргтехнікою та корпоративним ПЗ
📎ведення обліку техніки, що знаходиться у користувачів
📎підтримка ІТ обладнання та IT сервісів користувачів офісу
📎обробка запитів користувачів, налагодження/супроводження ПК/ноутбуків/периферійного обладнання
📎обробка запитів користувачів в системі Jira Service Desk
📎організація беперебійної роботи техніки
Бажаний досвід:
📎Операційні системи сімейства Windows
📎Служби каталогів Microsoft Active Directory для операційної системи Windows Server
📎Технології DNS, DHCP
📎Знання принципів побудови та роботи мереж передачі даних, мережевого обладнання, комп'ютерного обладнання
📎Здатність до швидкого навчання і самонавчання
📎Офісний набір додатків MS О365 на рівні досвідченого користувача
📎Стек протоколів ТСР/ІР
📎Знання принципів функціонування клієнтських ОС сімейства Windows у межах домену
📎Знання апаратної частини ПК, периферії та оргтехніки
📎Робота в команді, уважність до деталей, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність
Рекрутер- Юлія Слюсар y.sliusar@kernel.ua