Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Стажер відділу управління персоналом28 Липня 2023р.

#стажування_перспектива 
 
Стажер відділу управління персоналом 
 
PwC — це потужна мережа з понад 327 000 експертів у 155 країнах, які надають високоякісні аудиторські, консалтингові, податкові та юридичні послуги. Ми працюємо з організаціями з усього світу, щоб зміцнювати рівень довіри у суспільстві та вирішувати важливі проблеми.  
 
Працювати у нас —  це працювати з командою орієнтованих на досягнення мети ентузіастів, які роблять вагомий позитивний внесок. PwC пропонує доступ до унікальних знань, динамічного робочого середовища та професійного розвитку. 
 
Ми пропонуємо: 
🔸Працевлаштування, конкурентоспроможну заробітну плату та грошові премії за відмінні результати роботи. 
🔸Виняткові можливості для професійного та особистого розвитку - АССА, численні внутрішні та зовнішні тренінги, безкоштовні заняття з англійської мови в офісі. 
🔸Кар'єрне зростання - можливість кар'єрного росту від інтерна до партнера. 
🔸Високопрофесійна, завзята та дружня команда. 
🔸Цікаві та амбітні завдання. 
🔸Медичне страхування, корпоративний психолог і клуби за інтересами (футбол, волейбол, кіно та інші). 
🔸Підтримка співробітників під час війни – частково або повністю віддалена робота, повна заробітна плата, премії, повне збереження всіх робочих місць, матеріальна підтримка співробітників та їх сімей.
 
Обов’язки:
🔸Обробка відгуків кандидатів. 
🔸Пошук потенційних кандидатів за допомогою різних інструментів та платформ. 
🔸Розміщення вакансій на веб-сайтах та job порталах. 
🔸Організація співбесід кандидатів з наймаючими менеджерами. 
🔸Ведення та відстеження статусів кандидатів у внутрішніх системах компанії. 
🔸Ведення таблиць, формування звітності щодо підбору персоналу. 
🔸Допомога в інших проєктах HR департаменту. 
 
Вимоги:
🔸Студент(ка) 4+ курсу або випускник ВНЗ. 
🔸Володіння англійською мовою на рівні intermediate+. 
🔸Вміння працювати в команді. 
🔸Уважність до деталей. 
🔸Готовність навчатись.
 
Можлива часткова зайнятість.