#вакансії_перспектива
Помічник бухгалтера
ОСНОВНА МЕТА РОБОТИ:
Керування адміністративними процесами національних та міжнародних співробітників, підготовка заробітної плати для співробітників та обробка чеків на оплату, підтримання файлів зарплати та створення звітів, забезпечення відповідності всіх процедур зарплати згідно чинного законодавства та політикам ACTED.
Обов'язки:
🔹Забезпечення зарплати національним працівникам;
🔹Відповідь на аудит та звіти;
🔹Адміністрування іноземних працівників;
🔹Підтримка інших функцій управління людськими ресурсами.
Вимоги:
🔹Наявність релевантної освіти
🔹Відмінні знання національного законодавства про працю;
🔹Знання основних операцій у сфері управління персоналом та обліку;
🔹Попередній досвід по нарахуванню ЗП буде перевагою (можна без досвіду)
🔹Досвід роботи в НПО буде перевагою;
🔹Сильні математичні навички та здатність виявляти числові помилки;
🔹Вміння поводитися з конфіденційною інформацією;
🔹Висока увага до деталей;
🔹Вміння працювати з комп'ютером і досвід роботи з програмами Офіс, зокрема Excel;
🔹Базовий рівень англійської мови.
Умови
🔹Офіційне працевлаштування згідно з законодавством України;
🔹Конкурентоспроможна офіційна зарплата, встановлена за сіткою зарплат ACTED;
🔹Регулярне оцінювання роботи та збільшення зарплати;
🔹28 днів оплачуваної відпустки на рік;
🔹Дружній міжнародний колектив професіоналів;
🔹Затишний офіс у центральній частині міста;
🔹Медичне страхування через 3 місяці роботи в ACTED.