Технологія виробництва і переробки продукції рослинництваМета науки - підготовити економіста, менеджера до участі у вдосконаленні базових технологій вирощування сільськогосподарських культур і впровадженні принципово нових моделей технологічних процесів у рослинництві з врахуванням біологічних особливостей видів, агрокліматичних, енергетичних, екологічних та інших умов виробництва, а також набуття знань і навиків з питань стандартизації і сертифікації, оцінки технологій за показниками якості одержуваної сировини, сучасних методів зберігання, транспортування, первинної і поглибленої переробки продукції рослинництва. У процесі вивчення науки студент повинен знати і вміти : · вивчити теорію і практику виробництва, зберігання і переробки продукції рослинництва на прикладі діючих державних стандартів для переробних підприємств та типових виробничих умов; · вивчити технологію виробництва продукції рослинництва у спеціалізованих і фермерських господарствах, присадибних господарствах тощо; · опрацювати методологію розрахунків виходу продукції за одиницю часу, у розрахунку на один гектар посівної площі, а також вести необхідні обчислення витрат сировини і виходу готової продукції у процесі її переробки; · знати основні поняття і категорії, що застосовуються у технічній документації процесів виробництва, зберігання та переробки продукції рослинництва; · знати нормативні показники та методологію іх застосування у розрахунках параметрів технологічних процесів виробництва і зберігання продукції рослинництва; · опрацювати методологію оцінки якості сировини і готової продукції у процесі її виробництва, зберігання і переробки; · вміти працювати із Державними стандартами на сировину сільськогосподарського виробництва та технології її переробки; · знати нормативні показники та методологію іх застосування у розрахунках параметрів технологічних процесів зберігання і переробки продукції рослинництва і тваринництва. Перелік компетентностей, які формуються при вивченні теми: - загальні: здатність до аналізу і синтезу, базові загальні знання, навики управління інформацією, здатність застосовувати знання на практиці, дослідницькі навики і уміння, здатність до навчання, здатність працювати самостійно; - глобальні: здатність критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі, знання особливостей та тенденцій розвитку об’єкту та предмету дослідження; - спеціальні (фахові): розуміння основ технології виробництва продукції рослинництва, оцінка розвитку галузей рослинництва, порівняльна оцінка базових та інноваційних технологічних процесів. Остання редакція: 22.01.16 |