Підприємництво_D1_Фінансовий моніторинг і аналізАНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Підприємництво» Entrepreneurship Рекомендована для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 1. Мета опанування навчальної дисципліни. Мета навчальної дисципліни полягає у формуванні системи знань щодо сутності підприємництва як особливого виду діяльності, певного стилю і типу поведінки, що визначає бізнес-культуру підприємства, сучасної форми господарювання виробничо-комерційних структур в умовах ринкових відносин; набуття практичних умінь комплексного сприйняття та вирішення проблем, що виникають в діяльності підприємницьких структур для створення сприятливого бізнес-середовища і підвищення ефективності функціонування виробничо-господарських систем. Міждисциплінарні зв’язки дисципліни «Підприємництво» визначаються особливостями підготовки бакалаврів ОПП «Фінансовий моніторинг і аналіз». Дисципліна “Підприємництво” дає необхідну сукупність теоретичних практичних знань щодо здійснення підприємницької діяльності. Дисципліна спирається не тільки на власні логіку й зміст, а й на вихідні методологічні положення суміжних економічних дисциплін, зокрема вступу до спеціальності,макроекономіки, мікроекономіки тощо. 2. Результати навчання, методи навчання та засоби діагностики: Таблиця 1 – Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни «Підприємництво» у відповідності до результатів навчання
3. Зміст навчальної дисципліни за темами: Змістовий модуль 1. ПІДПРИЄМНИЦТВО В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ Тема 1. Підприємництво як економічна категорія: сутність, функції, класифікація Тема 2. Підприємець як визначальна особистість у бізнесі Тема 3. Підприємницька екосистема: інфраструктура підтримки та зацікавлені сторони Змістовий модуль 2. СТАРТ ТА РОЗВИТОК ВЛАСНОГО БІЗНЕСУ Тема 4. Генерація підприємницьких ідей: джерела, інструменти, методики Тема 5. Формування команди для реалізації підприємницької ідеї Тема 6. Бізнес-планування у підприємництві Тема 7. Правові аспекти започаткування власного бізнесу Змістовий модуль 3. РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦТВА Тема 8. Підприємницький капітал: види, джерела, механізми формування Тема 9. Витрати та ціноутворення в підприємницькій діяльності Тема 10. Фінансові результати та ефективність підприємницької діяльності Змістовий модуль 4. SOFT SKILLS ПІДПРИЄМЦЯ: бізнес-культура, етика, комунікації, управління конфліктами Тема 11. Бізнес-культура та етична поведінка підприємця Тема 12. Формування ефективних бізнес-комунікацій та управління конфліктами в підприємництві 4. Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни та адреси їх електронної пошти: Ямненко Галина Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, e-mail: yamnenko@kneu.edu.ua 5. Рекомендовані інформаційні джерела: 1. Колот В.М., Рєпіна І.М., Щербина О.В., Шергіна Л.А., Ковтун В.П. Підприємництво: організація, ефективність, бізнес-культура: практикум. К.: КНЕУ. Електронна версія: http://irbis.kneu.edu.ua/cgi-bin/cgi64/cgiirbis_64.exe 2. Гонтарева І. В. Підприємництво: підручник. Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2021. 392 с. 3. Педько А.Б. Основи підприємництва і бізнес культури : навч посібник . Київ: Центр учбової літератури, 2020. 168 с. 4. Підприємництво та основи бізнесу. Практикум: Навчальний посібник / [Біляк Т.О., Бірюченко С.Ю., Бужимська К.О., та ін.]; під заг. ред. Т.П. Остапчук. Житомир: Житомирська політехніка, 2023. 280 с. 5. Підприємництво (денна, заочна) – Ямненко – EMBE25037U. Дистанційний курс на платформі Мудл. К.: КНЕУ. 2020. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=2191. 6. Підприємництво – Ямненко – EMBE25037U_DIST. Дистанційний курс на платформі Мудл. К.: КНЕУ. 2023. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=4854 Робоча програма навчальної дисципліни Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни Остання редакція: 16.10.25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||