Друга іноземна мова (китайська мова, вибіркова, 5-8 семестри, ФМЕІМ)Мета дисципліни - практичне оволодіння студентами мовленнєвими навичками на базовому рівні для здійснення спілкування китайською мовою у 4 видах мовленнєвої діяльності: аудіюванні, говорінні, читанні та письмі у типових ситуаціях. Формування у студентів іншомовної комунікативної компетенції і здійснення в процесі навчання виховання, освіти і розвитку особистості студента; набуття студентами мовних, лінгвокраїнознавчих та культурологічних знань і формуванні системи мовленнєвих умінь з говоріння, читання, письма та аудіювання. Передумови до вивчення навчальної дисципліни: розуміння мови як системи знаків, звукового та графічного аспектів мовного знака, знання теоретичних основ мовленнєвої діяльності, вміння використорвувати набуті знання на практиці. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Друга іноземна мова (китайська)» є комунікативна компетенція китайської мови, вміння та навички читання, аудіювання, говоріння та письма китайською мовою. Завданням навчальної дисципліни «Друга іноземна мова (китайська)» є сформувати у здобувачів вищої освіти вміння та навички ведення спілкування китайською мовою в різних побутових ситуаціях, сформувати лексичні та граматичні навички з китайської мови, сформувати компетенції аудіювання та читання, виховувати повагу до культури, історії та сучасності Китаю. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти повинні: знати: особливості фонетичного, граматичного, лексико-фразеологічного складу китайської мови; мовні, мовленнєві та культурологічні норми ведення спілкування китайською мовою; визначений лексичний та граматичний мінімум; уміти: вільно спілкуватись китайською мовою за вивченимитемами; вести бесіди китайською мовою на навчально-побутові й інші теми з урахуванням культурологічного аспектумовлення; сприймати китайську мову на слух (по аудіо- та відеозаписах початкового ступенюскладності тощо); володіти: відповідними навичками (аудіювання, читання, говоріння та письма) для створення повідомлень китайською мовою, ведення спілкування з носіями китайської мови; навичками використання інформаційних джерел інформації, зокрема, письмових та електронних словників з китайської мови. Зміст навчальної дисципліни розкривається у шести змістових модулях, в яких подаються і вивчаються основи китайської мови, а саме ієрогліфічна та фонетична системи, базові граматичні норми, а також розглядаються лінгвокультурологічні відомості про Китай, зокрема про географію, історію та традиції Китаю, відбувається формування та тренування базових лексичних, граматичних, комунікативних навичок китайською мовою. Важливе місце в курсі відводиться набуттю і практиці навичок спілкування китайською мовою. Завдання (навчальні цілі): У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:
Теми навчальної дисципліни містяться у аннотації до неї. Остання редакція: 07.02.23 |