Транснаціональні корпораціїМетадисципліни: набуттязагальнихтаспеціальнихкомпетенційусферітранснаціональногобізнесу, необхіднихдлямайбутньоїпрофесійноїдіяльностівтранснаціональнихкорпораціях(ТНК) таїхпідрозділах. Завданнядисципліни: вивченняТНКяк головнихсуб’єктівсучасногоміжнародногобізнесу; ключовихгравцівнаглобальнихринкахтоварів, послуг, фінансів, інновацій; беззаперечнихлідерівувсіхсекторахекономіки; генераторівконкурентнихперевагкраїнірегіонів; носіївкроскультурнихкомунікаційітрадицій; ініціаторівглобальноїгармонізаціїтауніфікаціїумовбізнесдіяльності; провокаторівнаціональних, регіональнихіглобальнихконфліктівікриз. Результати навчання: · знання теоретичних основ виникнення і становлення транснаціонального капіталу; передумов формування та інструментарію реалізації стратегій діяльності ТНК; особливостей еволюції організаційних структур транснаціональних корпорацій; внутрішніх механізмів функціонування та особливостей менеджменту ТНК, каналів взаємодії ТНК з зовнішнім середовищем. · уміння виявляти кон'юнктуру, тенденції і перспективи розвитку цільових ринків; визначати стратегічні пріоритети діяльності ТНК на конкретному географічному ринку; створювати оптимальні організаційні структури управління бізнес-процесами в ТНК; · навички самостійно приймати обґрунтовані рішення в управлінні окремими сферами діяльності ТНК; аналізувати основні напрямки діяльності корпорації, фірм-контрагентів і фірм-конкурентів; оцінювати параметри економічної ефективності діяльності ТНК; проводити ситуаційний аналіз та визначати можливі варіанти ефективнішого вирішення завдань і проблем корпорації; · застосування розуміння природи та тенденцій розвитку транснаціонального бізнесу, вміння аналізувати внутрішнє та зовнішнє (глобальне) середовище функціонування ТНК, здатність ідентифікувати країнові, регіональні та секторальні специфіки діяльності ТНК, дозволяють успішно адаптуватись у професійному середовищі міжнародного бізнесу. МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ з дисципліни ТНК Остання редакція: 04.10.16 |