Глобальне конкурентне лідерствоМета дисципліни є: формування у студентів знань і розуміння об’єктивних передумов, чинників забезпечення та механізмів досягнення глобального конкурентного лідерства бізнес-структурами, країнами і інтеграційними блоками.
Завдання дисципліни орієнтовані на глибоке розуміння: сутності лідерства у світовому господарстві, теорії та концепції (закономірностей) його забезпечення і розвитку; середовища формування сучасних глобальних конкурентних лідерів та його ключових компонентів; економічних, соціальних і політичних аспектів забезпечення глобального конкурентного лідерства суб’єктів міжнародних економічних відносин; визначення диспозиції суб’єктів-лідерів глобальної конкуренції; визначення показників і чинників забезпечення глобального лідерства у світовому господарстві; діагностування галузевих, регіональних і секторальних імперативів формування глобального конкурентного лідерства суб’єктів міжнародних економічних відносин; дослідження та селекції різних типів макроекономічної і конкурентної політики забезпечення лідерства у світогосподарському просторі; особливостей розробки та реалізації національних стратегій економічного розвитку задля забезпечення глобального конкурентного лідерства; основних тенденцій формування глобальних корпоративних лідерів світового ринку та їх розвитку; визначення умов, проблем і перспектив становлення нових глобальних конкурентних лідерів світового господарства, їх впливу на розвиток людства. Предмет дисципліни: конкурентні відносини суб’єктів міжнародного бізнесу в процесі формування і реалізації власних глобальних лідируючих позицій у світовому господарстві. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен набути такі результати навчання: 1. Знання: Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності 2. Уміння: Розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів 3. Автономність та відповідальність: Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
Робочі програми дисципліни: Методичні рекомендації з дисципліни: Остання редакція: 29.03.23 |