| - Факультети та інститути»
- Факультет мiжнародної економiки i менеджменту»
- Кафедри»
- Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу»
- Викладачі»
- Солодковська Ганна Володимирівна
Солодковська Ганна ВолодимирівнаКафедра: | Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу |
---|
Посада: | Доцент |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 16 років |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта – вища. У 2006 році закінчила Київський національний економічний університет, факультет міжнародної економіки і менеджменту. У 2015 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: "Модернізація торгових політик країн в умовах глобальної економічної лібералізації". Професійний досвід: - - доцент кафедри міжнародної торгівлі ( з 2016р.);
- - науково-педагогічне стажування Університет Редландс, Каліфорнія – викладння курсу «Principles of Marketing», 2016р.
- учасниця українсько-канадського проекту «Торгова політика та комерційна дипломатія» в рамках міждержавного проекту «Підтримка розвитку торгової політики в Україні» (2005-2007р.р.);
- викладач україно-канадської сертифікатної англомовної програми «Торгова політика та комерційна дипломатія» (2006-2007р.р.)
Додатковий досвід: - - Тренінговий курс Світової організації торгівлі ‘Trade remedies in WTO dispute settlement’, 2005
- - Підвищення кваліфікації «Формування психолого-педагогічної компетентності викладачів університету», КНЕУ, 2007р.;
- - учасниця україно-канадської сертифікатної англомовної програми «Торгова політика та комерційна дипломатія», 2005-2006рр.
- - Тренінг «Європейські бізнес-практики КСВ», 3.04-11.04.2017 р.
- - Участь у семінарі "Фонды ЕС: возможности финансирования индивидуальной мобильности молодых ученых и докторантов" (Центральноевропейская Академия Обучения и Сертификации (CEASC), 26 січня 2017 р., Київ
- - Член журі національного етапу міжнародного студентського конкурсу VeralliaDesignAwards, 21.07.2017, Київ.
- - Negotiations skills workshop by Fulbright Ukraine. 24/07/2017
- - Участь у воркшопі Advanced Communication Skills. Nonviolent Communication in Leadership, 20.11.2017, European Business Association
- - участь у програмі академічної мобільності для викладачів (StaffMobilityforTeaching) у рамках міжінституційного договору між університетами КНЕУ ім. Вадима Гетьмана та Університету Фоджі, Італія (програма Еразмус+) ( січень 2019 року)
- - Координатор проекту UNCTAD Virtual Institute в КНЕУ
- участь у CreativeSpark Programme for English Select Online Programme(2019 рік)
Викладає дисципліни на кафедрі: "Міжнародний маркетинг", «Стратегії та тактики ведення міждержавних торгових переговорів», "Цифрові технології у міжнародній торгівлі і маркетингу", "Міжнародна торгівля". |
Кафедра: | Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу |
---|
Посада: | Доцент |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 16 років |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта – вища. У 2006 році закінчила Київський національний економічний університет, факультет міжнародної економіки і менеджменту. У 2015 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: "Модернізація торгових політик країн в умовах глобальної економічної лібералізації". Професійний досвід: - - доцент кафедри міжнародної торгівлі ( з 2016р.);
- - науково-педагогічне стажування Університет Редландс, Каліфорнія – викладння курсу «Principles of Marketing», 2016р.
- учасниця українсько-канадського проекту «Торгова політика та комерційна дипломатія» в рамках міждержавного проекту «Підтримка розвитку торгової політики в Україні» (2005-2007р.р.);
- викладач україно-канадської сертифікатної англомовної програми «Торгова політика та комерційна дипломатія» (2006-2007р.р.)
Додатковий досвід: - - Тренінговий курс Світової організації торгівлі ‘Trade remedies in WTO dispute settlement’, 2005
- - Підвищення кваліфікації «Формування психолого-педагогічної компетентності викладачів університету», КНЕУ, 2007р.;
- - учасниця україно-канадської сертифікатної англомовної програми «Торгова політика та комерційна дипломатія», 2005-2006рр.
- - Тренінг «Європейські бізнес-практики КСВ», 3.04-11.04.2017 р.
- - Участь у семінарі "Фонды ЕС: возможности финансирования индивидуальной мобильности молодых ученых и докторантов" (Центральноевропейская Академия Обучения и Сертификации (CEASC), 26 січня 2017 р., Київ
- - Член журі національного етапу міжнародного студентського конкурсу VeralliaDesignAwards, 21.07.2017, Київ.
- - Negotiations skills workshop by Fulbright Ukraine. 24/07/2017
- - Участь у воркшопі Advanced Communication Skills. Nonviolent Communication in Leadership, 20.11.2017, European Business Association
- - участь у програмі академічної мобільності для викладачів (StaffMobilityforTeaching) у рамках міжінституційного договору між університетами КНЕУ ім. Вадима Гетьмана та Університету Фоджі, Італія (програма Еразмус+) ( січень 2019 року)
- - Координатор проекту UNCTAD Virtual Institute в КНЕУ
- участь у CreativeSpark Programme for English Select Online Programme(2019 рік)
Викладає дисципліни на кафедрі: "Міжнародний маркетинг", «Стратегії та тактики ведення міждержавних торгових переговорів», "Цифрові технології у міжнародній торгівлі і маркетингу", "Міжнародна торгівля". |
Кафедра: | Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу |
---|
Напрямки наукових досліджень: | міжнародний маркетинг, торгова політика та комерційна дипломатія. ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5668-2563 Web of Science ResearcherIDL-4596-2018 Google Scholar:https://scholar.google.com.ua/citations?user=qOruLq0AAAAJ&hl=ru Researchgate:https://www.researchgate.net/profile/Ganna_Solodkovska |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Монографії: - Солодковська Г.В. Євроінтеграційні перспективи українського ринку послуг / Г.В.Солодковська, Ю.М. Солодковський, В.В. Шевченко // Спільний європейський економічний простір: гармонізація мегарегіональних суперечностей: Монографія; К.: „Інститут сучасного підручника”, 2007. – с. 135 – 147.
- Солодковська Г.В. Глобалізація діяльності коаліцій і неформальних угруповань у системі СОТ/ Циганкова Т.М., Солодковська Г.В. //Ресурси та моделі глобального економічного розвитку: монографія / – К.: КНЕУ, 2011. – с. 155- 169.
Статті - Вороніна Г.В. Сучасна практика субсидування аграрного сектора в умовах функціонування глобальної торгової системи /Г. В. Солодковська // Міжнародна економічна політика. – 2006. – № 2 (5). – С. 34–57.
- Циганкова Т. М. Сучасні коаліції та угруповання СОТ у формуванні глобальної торгової політики / Т. М. Циганкова, Г. В. Солодковська // Міжнародна економічна політика. – 2010. – № 1-2 (12-13). – С. 22–40,
- Солодковська Г.В. Сучасні тенденції формування зовнішньоторговельної політики держав / Г. В. Солодковська // Економічні науки. Серія «Облік і фінанси». Збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. Випуск 8 (29). Частина 3. – Луцьк, 2011. – c. 111 – 120
- Солодковська Г. В. Перспективи розвитку Дохійського раунду багатосторонніх торгових переговорів / Г. В. Солодковська, Ю. М. Солодковський // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – у 2 ч. – К.: КНЕУ, 2011. – Ч. 2. — С. 434–440
- Солодковська Г. В. Підходи до розуміння сутності механізму формування торговельної політики країни / Г. В. Солодковська // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. –– Ч. 2. К.:КНЕУ, 2011.– Вип. – 26. – С. 25–33
- Солодковська Г.В. Сучасний досвід використання методів математичного моделювання при формуванні міжнародної торгової політики / Ю. М. Солодковський, Г. В. Солодковська // Міжнародна економічна політика:– 2012.– С. 205–214
- Ganna Solodkovska. Ways of improvement of Non-tariff measures of international trade regulation/ Ganna Solodkovska, Viktoria Olefirenko// Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development/ Scientific journal, Lithuania. – 2014. – Vol.36 №4, р. 966- 977
Циганкова, Т., Яценко, О., Тананайко, Т., Солодковська, Г., Олефіренко , В., & Іщенко, А. (2022). РЕГІОНАЛЬНІ ТОРГОВЕЛЬНІ УГОДИ В СВІТОВІЙ ТОРГОВІЙ СИСТЕМІ: ПЕРЕВАГИ ТА МОДЕЛІ. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 6(47), 172–181. https://doi.org/10.55643/fcaptp.6.47.2022.3925 (Web of Science)Солодковська Г.В., Онопрієнко В.В. Перспективи і пріоритети торговельно-економічного співробітництва україни та ЄС [Електронний ресурс]/ Г.В. Солодковська, В.В. Онопрієнко// Інфраструктура ринку. / 2019. - №37. с.10-110Солодковська Г.В. Домінантні тенденції розвитку світового ринку продовольчих товарів / Солодковська Г.В.//Причорноморські економічні студіі, №59, 2020р, с. 47-50Солодковська Г.В., Танабаш А.А Пріоритети розвитку світового ринку пакувального обладнання//«Бізнес-навігатор» Випуск 6 (67) 2021, с. 32-37- Солодковська Г.В. Мошинська К.Р. Перспективи розвитку практик та інструментів внутрішнього маркетингу міжнародних компаній//Молодий вчени/ Випуск 9 (109) 2022-c. 172-177 https://doi.org/10.32839/2304-5809/2022-9-109-36
В інших виданнях та участь у конференціях: - Вороніна Г.В. Міграційна політика ЄС: наслідки для України / Г.В. Вороніна // На Схід та Південь від ЄС: проблеми формування спільного економічного простору: Зб. матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (5-7 жовтня 2006 року, м. Київ). – К.:КНЕУ, 2006. – с. 158 – 161
- Солодковська Г.В. Механізми функціонування бізнес-асоціацій / Г.В. Солодковська, Ю.М. Солодковський // Бізнес-асоціації: пріоритети розвитку в умовах вступу країни в СОТ. Науково-практичне видання. – К.: УЦМІ, 2007. – С. 5-9
- Солодковська Г.В. Система сприяння та розвитку експорту як складова торговельної політики держави / Г.В. Солодковська // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації. Збірник тез доповідей Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. (22-23 лютого 2007 р., м. Тернопіль) Тернопільський національний економічний університет. Тернопіль: Економічна думка. – 2007– с. 130-132
- Солодковська Г.В. Внутрішньоорганізаційні трансформації сучасних міжнародних організацій./ Г.В. Солодковська // Україна в системі міжнародної економіки. Збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів. (11-12 лютого 2010 р., м. Тернопіль); Тернопільський національний економічний університет. Тернопіль. – 2010. – с.83-85
- Стратегії та тактики міжнародних торговельно-економічних переговорів: між предмет. комплекс. тренінг зі спец. 8103 магістер. прог. «Міжнародна торгівля»/ Т.М. Циганкова, О.О. Євдоченко, А.О. Олефір, Г.В. Солодковська, Ю.М. Солодковський. – К.:КНЕУ, 2011. – с. 86 – 150
- Солодковська Г.В. Теоретичні підходи до розуміння сутності механізму формування торговельної політики країни / Г.В. Солодковська // Підприємницька діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (9-10 червня 2011 р. м. Київ.) – К.: МІБО КНЕУ, 2011. – с. 177- 180
- Солодковська Г.В Напрями вдосконалення інформаційного забезпечення торговельної політики країни / Г.В. Солодковська // Реформування економіки України: стан та перспективи: зб. матеріалів VII Міжнар. наук.-практ.конф.; (29-30 листоп. 2012 р., м. Київ) – К.: МІБО КНЕУ, 2012. – с. 147-149
- Перспективи модернізації торговельної політики Європейського Союзу / Г. В. Солодковська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 12(2). - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_12%282%29__27
- Солодковська Г.В. Домінанти розвитку торгово-промислових палат в світі / Солодковська Г.В., Аббасов М.Н.. // Економіка та суспільство.. – 2018. – С. 11–18.
Дистанційні курси Moodle: - Курси дистанційного навчання «Управління міжнародними каналами розподілу» для студентів освітньої програми «Економіка підприємства» першого бакалаврського рівня вищої освіти дистанційної форми навчання (на платформі MOODLE) –IETR46023U_DIST, 2021-http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2560
- Курс дистанційного навчання «Міжпредметний тренінг: Стратегії та тактики міжнародних торговельно-економічних переговорів » для студентів освітньої програми «Міжнародна торгівля і маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної форми навчання (на платформі MOODLE)-http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2031
- Курси дистанційного навчання «International marketing» для студентів освітньої програми «Міжнародна економіка» першого бакалаврського рівня вищої освіти, денної форм навчання (на платформі MOODLE) –IETR36016E-http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2349
- Курс дистанційного навчання «Цифрові технології у міжнародній торгівлі і маркетингу» для студентів освітньої програми «Міжнародна торгівля і маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної форми навчання (на платформі MOODLE)- IETR66021U, 2023. http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=3595
Підвищення кваліфікації та стажування 1. Науково-педагогічне стажування Університет Редландс, Каліфорнія – викладння курсу «Principles of Marketing», 2016р 2. ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», ІПО, Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 684 від 08.11.2019 р. «Дистанційні технології в освітньому просторі університету» (108 годин) 3. Marketing Institute (Estonia) in cooperation with Entrepreneurship and Export Promotion Office of Ukraine/ Service Export Program Ukraine/ Notice No 108929/ 71 година 4. Науково-педагогічне стажування в Університеті міста Бремен, 01.02.2023 - 31.03.2023. 4. Тренінг курс "Менеджмент освітніх проєктів" (Програма підвищення кваліфікації «Досконалість викладання») Центр досконалості викладання ННІБО ім. Анатолія Поручника, 28.04-12.05.2023 року (30 годин) |
---|
|