Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Німецька мова як друга іноземна (ІІІ курс, для освітньої програми «Туризм» факультету маркетингу)

РОБОЧА ПРОГРАМА обов’язкової навчальної дисципліни «Німецька мова як друга іноземна» (ІІІ курс, для освітньої програми «Туризм» факультету маркетингу)

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ обов’язкової навчальної дисципліни «Німецька мова як друга іноземна» (ІІІ курс, для освітньої програми «Туризм» факультету маркетингу)

 

АНОТАЦІЯ

обов’язкової навчальної дисципліни 
«Німецька мова як друга іноземна»
(ІІІ курс, для освітньої програми «Туризм»  факультету маркетингу)

 

I. Мета опанування навчальної дисципліни.
Її взаємозв’язок з іншими навчальними дисциплінами відповідних освітніх програм

 

Мета: формування німецькомовної міжкультурної комунікативної компетенції студентів на рівні А2 з орієнтиром на подальше вивчення німецької мови протягом VІІ – VIII семестрів в рамках вибіркової дисципліни «Друга ділова іноземна (німецька) мова» і забезпечення таким чином конкурентних переваг на сучасному (глобальному) ринку праці.

Опрацювання програмних тем здійснюється з опорою на знання та навички, які студенти отримують при вивченні інших дисциплін, це, зокрема, «Географія туризму», «Країнознавство», «Організація туризму» та ін..

 

II. Програмні результати навчання та компетентності, яких набуде здобувач вищої освіти
після опанування навчальної дисципліни

 

1. Знання: Фонетичні, лексичні та граматичні явища, типові для усної та письмової комунікації у повсякденних (приватних) ситуаціях.

2. Уміння: Розуміння особливостей/факторів, зокрема, міжкультурної складової, комунікативної ситуації та відповідний підбір лексико-стилістичних та граматичних засобів.

3. Комунікація: Адекватна комунікативна поведінка засобами німецької мови у ситуаціях щодо повсякденної тематики.

4. Автономність та відповідальність: Усвідомлення власної комунікативної мети та відповідальності за висловлені думки і міркування, можливість самостійного поглиблення німецькомовних знань, вміння працювати в команді та генерувати нові ідеї, гнучкість, здатність до самокритики та оцінки якості роботи.

 

III. Сфера реалізації набутих компетентностей

 

Набуті знання та навички можуть бути використані: а) у приватному спілкуванні з громадянами німецькомовних країн; б) у професійній діяльності – робота в представництвах німецьких, австрійських, швейцарських фірм в Україні, на спільних підприємствах українських фірм з фірмами німецькомовних країн: приватно-ділове спілкування з співробітниками – носіями німецької мови; в) при продовженні навчання у ВНЗ німецькомовних країн.

 

IV. Зміст навчальної дисципліни за темами

 

Протягом вивчення дисципліни опрацьовуються такі теми: «Я студент КНЕУ імені Вадима Гетьмана», «Моя сім’я», «Їда та напої», «Квартира», «Мій робочий день» та «Пори року і погода».

З опорою на матеріали цієї тематики опрацьовуються такі мовні аспекти: сприйняття мови на слух, правильне читання, монологічне та діалогічне мовлення, написання коротких творів та приватних листів.

 

IV. Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни,
та адреси їх електронної пошти

 

            Ст. викл. Л.В. Прокопчук (lilion@zoho.com).

 

VI. Рекомендовані інформаційні джерела (основна література)

 

  1. Німецька мова як друга іноземна : навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей / М.М.Гавриш, О.Ф.Брагинець, О.О.Гавриш та ін. – К. : КНЕУ, 2010. – 460 с.
  2. Themen neu: Lehrwerk für Deutsch als Fremdsprache: Kursbuch 1/ H.Aufderstraße, H.Bock, M.Gerdes u.a. – Ismaning: Max Hueber Verlag, 2005. – 160 S.
  3. Themen neu: Lehrwerk für Deutsch als Fremdsprache: Arbeitsbuch 1/ H.Bock, K.-H.Eisfeld, H.Holthaus u.a. – Ismaning: Max Hueber Verlag, 2005. – 144 S.
Остання редакція: 22.10.24