| - Факультети та інститути»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра педагогіки та психології»
- Викладачі»
- Артюшина Марина Віталіївна
Артюшина Марина ВіталіївнаКафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | Завідувач кафедри педагогіки та психології |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор педагогічних наук |
---|
Стаж роботи: | 22 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта 1989 - 1994 рр. - навчання у Київському університеті імені Тараса Шевченка за спеціальністю «соціологія», присвоєно кваліфікацію спеціаліста «соціолог, викладач соціології». 1996 - 1999 рр. - навчання в очній аспірантурі за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти на базі кафедри педагогіки та психології Київського державного економічного університету. У 2000 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти на тему «Взаємозв’язок соціально-психологічних та дидактичних умов групової навчальної діяльності студентів». 2003 р. - підвищення кваліфікації на факультеті післядипломної освіти КНЕУ за напрямком «Використання сучасних інформаційних технологій в навчальному процесі. 2006 – 2010 рр. - навчання в очній докторантурі за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти не базі кафедрі педагогіки та психології Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. У 2011 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти» на тему «Психолого-педагогічні засади підготовки студентів економічних спеціальностей до інноваційної діяльності». 2007 р. - підвищення кваліфікації в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти за категорією науково-педагогічних працівників ЗППО з питань інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій. 2018 р.- підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» за програмою «Сучасні інформаційно-комунікаційні у навчальному процесі економічного університету» (108 год.). 2018 р.- підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» за програмою «Підготовка викладача до формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя» (108 год.). 2021 р. - підвищення кваліфікації в Інституі післядипломної освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» за програмою «Дистанційні технології в освітньому просторі університету» (120 год.). Професійна діяльність 1994 ‒ 1995 рр. - спеціаліст Інституту практичної психології та соціальної роботи «Психогенез» 1995 ‒ 2013 рр. – асистент, старший викладач, доцент, професор кафедри педагогіки та психології Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана 2013 – 2017 рр. - заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. З 2017 р. – професор, з 2018 – завідувач кафедри педагогіки та психології ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Організаційна робота Член спеціалізованої вченої ради Д 26.458.01 в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України (2015-2017 рр) Член експертної комісії Міністерства освіти і науки України за результатами проведення первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Професійна освіта (транспорт)» зі спеціальності 015 «Професійна освіта (транспорт)» галузі знань 01 «Освіта / педагогіка» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти у Національному транспортному університеті (2018 р.) Член Міжвідомчої ради з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки і психології НАПН України з секції за спеціальностями: 011 – науки про освіту, 015 – професійна освіта (за спеціалізаціями); спеціалізаціями (шифрами наукових спеціальностей до 2015 р.): 13.00.04 (теорія і методика професійної освіти), 13.00.06 (теорія і методика управління освітою) (2018-2020 рр.). Учасник робочої групи з розроблення професійних стандартів "майстер виробничого навчання", "педагог професійного навчання", "методист закладу професійної (професійно-технічної) освіти" (2019-2020 рр) Відповідальний секретар та заступник головного редактора науково-методичного журналу «Професійно-технічна освіта» (2014-2017 рр). Член редакційної колегії збірників наукових праць: Професійна педагогіка Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія "Соціальна робота" Член проєктної групи та групи забезпечення освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні «Професійна освіта (Економіка)» за спеціальністю 015 Професійна освіта (Економіка) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка (2017-2019 рр.). Член проєктної групи освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні «Економічна та бізнес-освіта» за спеціальністю 015 Професійна освіта (Економіка) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка (2019-2022 рр.) Наукова робота Є автором та співавтором 139 наукових та навчальних праць: 5 монографій (1 одноосібна, 4 колективні), 3 науково-виробничих видання, 26 навчальних та навчально-методичних видань (6 з грифом МОН України), 1 довідкове видання, 49 статей у наукових фахових виданнях України, 5 статей у міжнародних та іноземних виданнях (у тому числі 2 статті у виданнях, що входять до наукометричної бази даних Web of Science), 9 статей в інших наукових виданнях та 41 тези у матеріалах конференцій. Профілі у наукометричих базах: ORCID iD: 0000-0002-9605-7161 Researcher ID: D-5362-2016 Профіль на Google Scholar Брала участь у 6 науково-дослідних роботах: • «Психолого-педагогічні засади модернізації навчального процесу в економічному університеті в умовах реалізації положень Болонської декларації» (РК № 0107W001844) у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (2007-2008 рр.) • «Зміст і методичне забезпечення навчальних курсів з проблем євроінтеграції в системі післядипломної педагогічної освіти» (РК № 0106U002460) у Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти НАПН України (2007-2008) • «Формування готовності працівників закладів післядипломної педагогічної освіти до інтеграції в загальноєвропейський освітньо-науковий простір» (РК № 0109U002234) у Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти НАПН України (2009-2011) • «Вдосконалення особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійно-технічній освіті» (РК №0113U003045) в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України (2013-2015 рр.) • «Методичні засади розроблення проектних технологій для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників аграрної, будівельної та автотранспортної галузей» (РК № 0116U004143) в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України (2016-2018 рр.) • «Акмеологічні засади професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів» (№ 4/15-17, Накази МОН України № 1243 від 31.10.2014 р. та №105 від 09.02.2015 р. ) у Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова (2015-2017 рр.) Науковий керівник захищених кандидатських дисертацій: 1. Шевчик Ольга Георгіївна, дисертація «Економічне виховання учнів ліцею бізнесу засобами навчально-ігрової діяльності», представлена на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальніості 13.00.07 – Теорія і методика виховання (диплом кандидата педагогічних наук ДК № 063524 від 6 жовтня 2010 р.). 2. Янчарська Лариса Володимирівна, дисертація «Диференційований підхід до організації самостійної роботи майбутніх економістів у процесі психолого-педагогічної підготовки», представлена на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (диплом кандидата педагогічних наук ДК № 012733 від 28 березня 2013 р.). 3. Саркісова Оксана Юріївна, дисертація «Групова взаємодія як умова ефективної професійної підготовки майбутніх викладачів економіки», представлена на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (диплом кандидата педагогічних наук ДК № 022916 від 14 лютого 2014 р.). Офіційний опонент на захисті дисертацій: - Докторович Валерія Миколаївна «Управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти», представленої на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями), у спеціалізованій вченій раді ДФ 26.455.012 з в ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України (15 лютого 2022 р.)
- Короткова Ліна Ігорівна «Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера регіону», представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти у спеціалізованій вченій раді Д 26.458.01 в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України (27 квітня 2021 р.).
- Стеблюк Світлана Василівна «Теоретичні та методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності в системі ступеневої освіти», представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти у спеціалізованій вченій раді Д 70.705.03 в Хмельницькому національному університеті (10 березня 2021 р.).
- Дем’янюк Віктор Володимирович «Формування у майбутніх спеціалістів з бухгалтерського обліку ціннісних професійних орієнтацій у фаховій підготовці», представленої на здобуття наукового ступеня
кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді Д 47.053.01 в Рівненському державному гуманітарному університеті (07 листопада 2019 р.). - Галущак Ірина Євгенівна «Теорія і технології формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти» », представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді, у спеціалізованій вченій раді Д 41.053.01 Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (11 січня 2019 р.).
- Гармаш Тетяна Андріївна «Професійна підготовка майбутніх фахівців із логістики до управлінської діяльності», представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді Д 26.062.15 Національного авіаційного університету (18 жовтня 2018 р.).
- Левчук Наталія Петрівна «Розвиток економічної компетентності офіцерів-магістрантів Державної прикордонної служби України», представленої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді К 70.705.03 Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (15 травня 2018 р.).
- Арістова Наталія Олександрівна «Теоретичні і методичні засади формування професійної суб’єктності майбутніх філологів», представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді Д 26.062.15 Національного авіаційного університету (15 червня 2017 р.).
- Шахматова Тамара Володимирівна «Формування ділових якостей майбутніх фахівців економічного профілю у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів» зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді К 67.051.02 Херсонського державного університету (8 грудня 2011 р.).
- Овчинникова Марина Вікторівна «Підготовка майбутніх учителів початкових класів до варіативної організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики» представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді К 29.053.01 Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка (14 жовтня 2003 р.).
Викладацька діяльність Освітньо-професійна програма «Економічна та бізнес-освіта» спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка) на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти: ‒ «Інноваційні та інформаційні технології в освіті (практикум)» ‒ «Основи наукових педагогічних досліджень» Освітньо-професійні програми «Економічна та соціальна психологія» та "Практична психологія" спеціальності 053 Психологія на другому (магістерському) рівні вищої освіти: ‒ «Сучасні технології навчання дорослих» Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії усіх спеціальностей: ‒ «Сучасні освітні технології» Участь у міжнародних проектах: 1. Учасник міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» (ITE-VET) 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP (2016-2018 рр.); 2. Учасник міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP (2020-2022 рр). 3. Учасник міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання (UTTERLY)» № 619227-EPP-1-2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP (2021-2023) Нагороди Почесний знак «Ушинський К.Д.» Національної академії педагогічних наук України (2016 р.) Почесна грамота КНЕУ (2018 р.) Заслужений працівник КНЕУ (2019 р.) Подяка МОН України (2020 р.) |
Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | Завідувач кафедри педагогіки та психології |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор педагогічних наук |
---|
Стаж роботи: | 22 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта 1989 - 1994 рр. - навчання у Київському університеті імені Тараса Шевченка за спеціальністю «соціологія», присвоєно кваліфікацію спеціаліста «соціолог, викладач соціології». 1996 - 1999 рр. - навчання в очній аспірантурі за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти на базі кафедри педагогіки та психології Київського державного економічного університету. У 2000 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти на тему «Взаємозв’язок соціально-психологічних та дидактичних умов групової навчальної діяльності студентів». 2003 р. - підвищення кваліфікації на факультеті післядипломної освіти КНЕУ за напрямком «Використання сучасних інформаційних технологій в навчальному процесі. 2006 – 2010 рр. - навчання в очній докторантурі за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти не базі кафедрі педагогіки та психології Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. У 2011 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти» на тему «Психолого-педагогічні засади підготовки студентів економічних спеціальностей до інноваційної діяльності». 2007 р. - підвищення кваліфікації в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти за категорією науково-педагогічних працівників ЗППО з питань інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій. 2018 р.- підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» за програмою «Сучасні інформаційно-комунікаційні у навчальному процесі економічного університету» (108 год.). 2018 р.- підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» за програмою «Підготовка викладача до формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя» (108 год.). 2021 р. - підвищення кваліфікації в Інституі післядипломної освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» за програмою «Дистанційні технології в освітньому просторі університету» (120 год.). Професійна діяльність 1994 ‒ 1995 рр. - спеціаліст Інституту практичної психології та соціальної роботи «Психогенез» 1995 ‒ 2013 рр. – асистент, старший викладач, доцент, професор кафедри педагогіки та психології Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана 2013 – 2017 рр. - заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. З 2017 р. – професор, з 2018 – завідувач кафедри педагогіки та психології ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Організаційна робота Член спеціалізованої вченої ради Д 26.458.01 в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України (2015-2017 рр) Член експертної комісії Міністерства освіти і науки України за результатами проведення первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Професійна освіта (транспорт)» зі спеціальності 015 «Професійна освіта (транспорт)» галузі знань 01 «Освіта / педагогіка» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти у Національному транспортному університеті (2018 р.) Член Міжвідомчої ради з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки і психології НАПН України з секції за спеціальностями: 011 – науки про освіту, 015 – професійна освіта (за спеціалізаціями); спеціалізаціями (шифрами наукових спеціальностей до 2015 р.): 13.00.04 (теорія і методика професійної освіти), 13.00.06 (теорія і методика управління освітою) (2018-2020 рр.). Учасник робочої групи з розроблення професійних стандартів "майстер виробничого навчання", "педагог професійного навчання", "методист закладу професійної (професійно-технічної) освіти" (2019-2020 рр) Відповідальний секретар та заступник головного редактора науково-методичного журналу «Професійно-технічна освіта» (2014-2017 рр). Член редакційної колегії збірників наукових праць: Професійна педагогіка Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія "Соціальна робота" Член проєктної групи та групи забезпечення освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні «Професійна освіта (Економіка)» за спеціальністю 015 Професійна освіта (Економіка) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка (2017-2019 рр.). Член проєктної групи освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні «Економічна та бізнес-освіта» за спеціальністю 015 Професійна освіта (Економіка) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка (2019-2022 рр.) Наукова робота Є автором та співавтором 139 наукових та навчальних праць: 5 монографій (1 одноосібна, 4 колективні), 3 науково-виробничих видання, 26 навчальних та навчально-методичних видань (6 з грифом МОН України), 1 довідкове видання, 49 статей у наукових фахових виданнях України, 5 статей у міжнародних та іноземних виданнях (у тому числі 2 статті у виданнях, що входять до наукометричної бази даних Web of Science), 9 статей в інших наукових виданнях та 41 тези у матеріалах конференцій. Профілі у наукометричих базах: ORCID iD: 0000-0002-9605-7161 Researcher ID: D-5362-2016 Профіль на Google Scholar Брала участь у 6 науково-дослідних роботах: • «Психолого-педагогічні засади модернізації навчального процесу в економічному університеті в умовах реалізації положень Болонської декларації» (РК № 0107W001844) у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (2007-2008 рр.) • «Зміст і методичне забезпечення навчальних курсів з проблем євроінтеграції в системі післядипломної педагогічної освіти» (РК № 0106U002460) у Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти НАПН України (2007-2008) • «Формування готовності працівників закладів післядипломної педагогічної освіти до інтеграції в загальноєвропейський освітньо-науковий простір» (РК № 0109U002234) у Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти НАПН України (2009-2011) • «Вдосконалення особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійно-технічній освіті» (РК №0113U003045) в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України (2013-2015 рр.) • «Методичні засади розроблення проектних технологій для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників аграрної, будівельної та автотранспортної галузей» (РК № 0116U004143) в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України (2016-2018 рр.) • «Акмеологічні засади професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів» (№ 4/15-17, Накази МОН України № 1243 від 31.10.2014 р. та №105 від 09.02.2015 р. ) у Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова (2015-2017 рр.) Науковий керівник захищених кандидатських дисертацій: 1. Шевчик Ольга Георгіївна, дисертація «Економічне виховання учнів ліцею бізнесу засобами навчально-ігрової діяльності», представлена на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальніості 13.00.07 – Теорія і методика виховання (диплом кандидата педагогічних наук ДК № 063524 від 6 жовтня 2010 р.). 2. Янчарська Лариса Володимирівна, дисертація «Диференційований підхід до організації самостійної роботи майбутніх економістів у процесі психолого-педагогічної підготовки», представлена на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (диплом кандидата педагогічних наук ДК № 012733 від 28 березня 2013 р.). 3. Саркісова Оксана Юріївна, дисертація «Групова взаємодія як умова ефективної професійної підготовки майбутніх викладачів економіки», представлена на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (диплом кандидата педагогічних наук ДК № 022916 від 14 лютого 2014 р.). Офіційний опонент на захисті дисертацій: - Докторович Валерія Миколаївна «Управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти», представленої на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями), у спеціалізованій вченій раді ДФ 26.455.012 з в ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України (15 лютого 2022 р.)
- Короткова Ліна Ігорівна «Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера регіону», представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти у спеціалізованій вченій раді Д 26.458.01 в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України (27 квітня 2021 р.).
- Стеблюк Світлана Василівна «Теоретичні та методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності в системі ступеневої освіти», представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти у спеціалізованій вченій раді Д 70.705.03 в Хмельницькому національному університеті (10 березня 2021 р.).
- Дем’янюк Віктор Володимирович «Формування у майбутніх спеціалістів з бухгалтерського обліку ціннісних професійних орієнтацій у фаховій підготовці», представленої на здобуття наукового ступеня
кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді Д 47.053.01 в Рівненському державному гуманітарному університеті (07 листопада 2019 р.). - Галущак Ірина Євгенівна «Теорія і технології формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти» », представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді, у спеціалізованій вченій раді Д 41.053.01 Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (11 січня 2019 р.).
- Гармаш Тетяна Андріївна «Професійна підготовка майбутніх фахівців із логістики до управлінської діяльності», представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді Д 26.062.15 Національного авіаційного університету (18 жовтня 2018 р.).
- Левчук Наталія Петрівна «Розвиток економічної компетентності офіцерів-магістрантів Державної прикордонної служби України», представленої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді К 70.705.03 Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (15 травня 2018 р.).
- Арістова Наталія Олександрівна «Теоретичні і методичні засади формування професійної суб’єктності майбутніх філологів», представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді Д 26.062.15 Національного авіаційного університету (15 червня 2017 р.).
- Шахматова Тамара Володимирівна «Формування ділових якостей майбутніх фахівців економічного профілю у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів» зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді К 67.051.02 Херсонського державного університету (8 грудня 2011 р.).
- Овчинникова Марина Вікторівна «Підготовка майбутніх учителів початкових класів до варіативної організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики» представленої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, у спеціалізованій вченій раді К 29.053.01 Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка (14 жовтня 2003 р.).
Викладацька діяльність Освітньо-професійна програма «Економічна та бізнес-освіта» спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка) на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти: ‒ «Інноваційні та інформаційні технології в освіті (практикум)» ‒ «Основи наукових педагогічних досліджень» Освітньо-професійні програми «Економічна та соціальна психологія» та "Практична психологія" спеціальності 053 Психологія на другому (магістерському) рівні вищої освіти: ‒ «Сучасні технології навчання дорослих» Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії усіх спеціальностей: ‒ «Сучасні освітні технології» Участь у міжнародних проектах: 1. Учасник міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» (ITE-VET) 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP (2016-2018 рр.); 2. Учасник міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP (2020-2022 рр). 3. Учасник міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання (UTTERLY)» № 619227-EPP-1-2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP (2021-2023) Нагороди Почесний знак «Ушинський К.Д.» Національної академії педагогічних наук України (2016 р.) Почесна грамота КНЕУ (2018 р.) Заслужений працівник КНЕУ (2019 р.) Подяка МОН України (2020 р.) |
Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Напрямки наукових досліджень: | - Запровадження інноваційно-зорієнтованого підходу до професійної підготовки;
- соціально-психологічні та дидактичні умови групової навчальної діяльності студентів;
- інноваційні технології навчання;
- підготовка студентів економічних спеціальностей та педагогів до інноваційної діяльності;
- викладання психолого-педагогічних дисциплін у ВНЗ непедагогічного профілю;
- підготовка педагогів професійного навчання зі спеціальності "Професійна освіта (Економіка)"
|
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | 139 праць: 5 монографій (1 одноосібна, 4 колективні), 3 науково-виробничих видання, 26 навчальних та навчально-методичних видань (6 з грифом МОН України), 1 довідкове видання, 49 статей у наукових фахових виданнях України, 5 статей у міжнародних та іноземних виданнях (у тому числі 2 статті у виданнях, що входять до наукометричної бази даних Web of Science), 9 статей в інших наукових виданнях та 41 тези у матеріалах конференцій. Основні наукові та навчально-методичні праці: Монографії - Артюшина М. В. Психологічні та педагогічні основи підготовки студентів економічних спеціальностей до інноваційної діяльності: монографія / М. В. Артюшина. – К. : КНЕУ, 2009. – 271, [1] с.
- Теорія та методика професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів: акмеологічні аспекти : монографія / керівн. авт. кол. Н. В. Гузій ; Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – 516 с.
- Теорія і практика проектного навчання у професійно-технічних навчальних закладах. монографія / В. М. Аніщенко, М. В. Артюшина, Т. М. Герлянд, Н. В. Кулалаєва, Г. М. Романова, М. М. Шимановський та ін.; за заг. ред. Н. В. Кулалаєвої. – Житомир: «Полісся», 2019. – 208 с.
- Radkevych V., Romanova G., Artiushyna M., Borodiyenko O. (2018). Vocational Education and Training and the Vocational Teacher Education System in Ukraine. In: Deissinger T., Braun V. (eds.). Improving teacher education for applied learning in the field of VET. Waxmann, Münster · New York, Pp. 127-156. Tsymbaliuk S., Artyushina M., Korvat L., Sarkisova O., Shkoda T. (2018). Implementation of Practice-oriented Education and Training. The Case of Vocational Teacher Education at Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman. In: Deissinger T., Braun V. (eds.). Improving teacher education for applied learning in the field of VET. Waxmann, Münster · New York, Pp. 157-185.
- Artyushina Maryna, Shkoda Tetiana, Korvat Larysa, Sarkisova Oksana. Social responsibility of vocational education and training institutions. Cz?owiek – Spo?ecze?stwo – Gospodarka, Tom 6 : Spo?eczna odpowiedzialno?? organizacji. Uniwersytet Zielonogórski, Instytut In?ynierii Bezpiecze?stwa i Nauk o Pracy, 2019. Pp. 15-30.
Посібники - Психологія діяльності та навчальний менеджмент : навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни / [В. А. Козаков, М. В. Артюшина, О. М. Котикова та ін.] ; за заг. ред. В.А. Козакова. – К. : КНЕУ, 2003. – 829 с. Гриф МОН України (лист № 14/18.2-557 від 19.03.03).
- Артюшина М. В. Основи психології та педагогіки : методичні вказівки до вивчення дисципліни. – К. : КіБС, 2004. – 74 с.
- Тренінгові технології навчання з економічних дисциплін: навч. посіб. / [Г. О. Ковальчук, Н. Ю. Бутенко, М. В. Артюшина та ін.] ; за заг. ред. Г. О. Ковальчук. – К. : КНЕУ, 2006. – 319 с. Гриф МОН України (лист № 14/18.2-1174 від 26.05.05).
- Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі: навч. посіб. / [М. В. Артюшина, О. М. Котикова, Г. М. Романова та ін.] ; за ред. М. В. Артюшиної, О. М. Котикової, Г. М. Романової. – К. : КНЕУ, 2007. – 528 с. Гриф МОН України (лист № 1.4/18-Г-488 від 17.07.06).
- Психологія та педагогіка: навч. посіб. / [Л. А. Колесніченко, М. В. Артюшина, О. М. Котикова та ін.] ; за заг. ред. Л. А. Колесніченко. – К. : КНЕУ, 2008. – 408 с. Гриф МОН України (лист № 1.4/18-Г-1632 від 05.10.07).
- Психологія діяльності та навчальний менеджмент : навч. посіб. / [М. В. Артюшина, Л. М. Журавська, Л. А. Колесніченко та ін.] ; за заг. ред. М. В. Артюшиної. – К. : КНЕУ, 2008. – 336 с. Гриф МОН України (лист № 1.4/18-Г-1986 від 13.11.07).
- Контроль та оцінювання навчальних досягнень студентів економічного університету / [М. І. Радченко, М. В. Артюшина, Г. М. Романова та ін.]. – К. : КНЕУ, 2010. – 332 с.
- Формування психолого-педагогічної компетентності викладачів: тренінг-курс для викладачів університету / [Л.О.Савенкова, Г.М.Романова, М.В.Артюшина та ін.] ; за заг. ред. Л.О.Савенкової, Г.М.Романової. – К. : КНЕУ, 2011. – 390 с.
- Післядипломна освіта в умовах євроінтеграції: сутність, зміст, технології, готовність до змін: навчально-методичний посібник / Л. П. Пуховська, М.В. Артюшина, В. Г. Базелюк, П. В. Лушин, О. С. Снісаренко та ін.; за наук. ред. Л. П. Пуховської. – К. : Педагогічна думка, 2012. – 122 с.
- Психологія діяльності та навчальний менеджмент : збірник тренінгів / М.В.Артюшина, Л. А. Колесніченко, М. І. Радченко та інші. - К. : КНЕУ, 2014. – 191, [1] с. Гриф МОН України (лист № 14/18.2-557 від 19.03.03).
- Організація навчального процесу в умовах інноваційного розвитку економічного університету : навч.-практ. вид. / [Л. О. Савенкова, Г. М. Романова, М. В. Артюшина та ін. ] ; за ред. М. В. Артюшиної, Г. М. Романової. – К. : КНЕУ, 2014. – 321, [7] с.
- Застосування особистісно-розвивальних технологій у підготовці майбутніх кваліфікованих робітників (методичні рекомендації для педагогічних працівників науково-(навчально-)методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти МОН України /М. В. Артюшина, Я. Ю. Білоконь, І. Б. Дремова, О. Б. Кошук, І. А. Мося, Т. М. Пащенко, Г. М. Романова; за ред. Г. М. Романової. – К.: Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, 2014. – 132 с.
- Проектна діяльність учнів професійно-технічних навчальних закладів: тренінг-курс: навч. посібник / [В. М. Аніщенко, М. В. Артюшина, Т. М. Герлянд, Н. В. Кулалаєва, М. М. Шимановський та ін.] ; за заг. ред. Н. В. Кулалаєвої. – Житомир: «Полісся», 2018. – 180 с.
Статті у наукових фахових виданнях - Артюшина М. В. Інноваційно-зорієнтований контроль і оцінювання навчальної діяльності студентів у вищій школі / М. В. Артюшина // Вища освіта України. – К., 2011. – № 3, дод. 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : тем. вип. – Том VII (32) – С. 13-20.
- Артюшина М. В. Проблема формування готовності студентів і викладачів до інноваційної діяльності / В. А. Семиченко, М. В. Артюшина // Психологія і особистість : наук. журн. – К., Полтава : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – 2012. – № 2. – С. 54-67.
- Артюшина М. В. Організація самостійної роботи студентів на основі диференційованого підходу в процесі вивчення дисципліни «Психологія та педагогіка» студентами-економістами / М. В. Артюшина, Л. В. Янчарська // Вища освіта України. – К., 2012. – № 1, дод. 3 : Міжнародні челпанівські читання : тем. вип.. – Том ІІІ. – С. 292-300.
- Артюшина М.В. Використання ігрових технологій навчання
на лекціях у ВНЗ / М. В. Артюшина // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Додаток 1 до Вип. 27. – Том VIII (41) : Тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2012. – С. 172-179. - Артюшина М.В. Інноваційні технології навчання та можливості їх використання у сучасних лекціях ВНЗ / М. В. Артюшина // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського : збірник наукових праць. – Випуск 1.39. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2012. – С. 15-20. – (Серія «Педагогічні науки»).
- Артюшина М. В. Використання технології колективної розумової діяльності у процесі навчання студентів економічного профілю / М. В. Артюшина // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. – Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць / [редкол. : Н. В. Гузій (відпов. ред.) та ін.]. – К. : Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2013. – Вип. 19 (29). – С. 101-105.
- Артюшина М. В. Перспективи використання технології формування критичного мислення на лекціях ВНЗ / М. В. Артюшина // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2013. – Вип. 14. – С. 25-29.
- Артюшина М. В. Методи і прийоми мотивування і стимулювання навчальної діяльності студентів / М. В. Артюшина // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомір, 2013. – Випуск 3 (69).– С. 25-32.
- Артюшина М.В. Інноваційна діяльність у професійно-технічній освіті: поняття, підходи, технології / М. В. Артюшина // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 37 / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014. – С. 133-137.
- Артюшина М.В. Інноваційно-зорієнтований підхід до професійного навчання майбутніх кваліфікованих робітників / М. В. Артюшина // Професійна освіта: проблеми і перспективи: зб. наук. праць. – К. : ІПТО НАПН України, 2014. – Вип. 6. − С. 9-14.
- Артюшина М. В. Соціально-психологічні умови проектного навчання учнів професійно-технічних навчальних закладів / М. В. Артюшина // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 44 / редкол.– Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. – С. 190-194.
- Артюшина М. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі економіки / М. В. Артюшина // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка : зб. наук. праць : Вип. 17 / Інст-т проф.-тех. освіти НАПН України ; [Ред. кол.: В. О. Радкевич (голова) та ін.]. – ЖККГВ «Полісся» ЖОР., 2018. – С. 77-84.
- Артюшина М.В. Моделі професійно-педагогічної підготовки у закладах вищої освіти в Україні / М. В. Артюшина // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія». № 2(17), 2020. С. 10-18.
- Артюшина М., Новікова Т., & Туз О. (2021). Формування психолого-педагогічних компетентностей майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі ступеневої освіти. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки, 23(4), 5-21. https://doi.org/10.32453/pedzbirnyk.v23i4.617
Статті у міжнародних та іноземних виданнях: - Артюшина М. В. Профільна середня освіта за професійними напрямами у професійно-технічних закладах освіти / М. В. Артюшина, Г. М. Романова // Edukacja zawodowa i ustawiczna : polsko-ukrai?ski rocznik naukowy. -Warszava, nr 1/2016. -С 473-481.
- Braun V., Artiushyna M., Sarkisova O. (2019) Mangelnde Praxisorientierung in der beruflichen Lehrerbildung in der Ukraine und der Lösungsansatz der Nationalen Vadym Hetman Universität Kiew. In: Pilz M., Breuing K., Schumann S. (eds) Berufsbildung zwischen Tradition und Moderne. Internationale Berufsbildungsforschung. Springer VS, Wiesbaden, Pp. 243-259.
- Tsymbaliuk, Svitlana; Shkoda, Tetiana; Artiushyna, Maryna. Assessing and improving vocational teachers’ education and training in Ukraine. Advanced Education, [S.l.], p. 70-80, oct. 2019. ISSN 2410-8286. Available at: <http://ae.fl.kpi.ua/article/view/153575>. Date accessed: 28 Jan. 2020. doi:http://dx.doi.org/10.20535/2410-8286.153575.
- Soroka, O., Androshchuk, O., Potapchuk, N., Kovalska, I., Kozubtsov, I. & Artiushyna, M. (2021). Formação de prontidão psicológica para futuros especialistas em transporte marítimo para atividade profissional em situações extremas. Laplage Em Revista, 7(Extra-E), p.262-274. https://doi.org/10.24115/S2446-622020217Extra-E1185p.262-274
|
---|
|