Вебінар «Дистанційна форма здобуття освіти: аналіз досвіду та плани на майбутнє»13 Лютого 2025р.12.02.2025 р. за ініціативи Інституту дистанційної освіти КНЕУ та проректора з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Марини Сільченко відбувся вебінар «Дистанційна форма здобуття освіти: аналіз досвіду та плани на майбутнє». Мета проведення вебінару – обговорення з науково-педагогічними працівниками університету досвіду організації навчання студентів на дистанційній формі здобуття освіти в першому семестрі та особливостей роботи в другому семестрі 2024-2025 навчального року. Цільова аудиторія: гаранти освітніх програм, завідувачі кафедр, науково-педагогічні працівники, які мають навантаження на дистанційній формі навчання. Модераторами вебінару були проректор з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації, Марина Сільченко та в.о. директора Інституту дистанції освіти, Юлія Красюк. Також Інститутом дистанційної освіти КНЕУ було передбачено проведення опитування науково-педагогічних працівників університету, які працювали зі здобувачами дистанційної форми здобуття вищої освіти. Форма опитування за посиланням : 2025 - Дистанційна форма - Аналіз організації навчального процесу в першому семестрі
Розвиток дистанційної форми здобуття вищої освіти в КНЕУ відбувається в рамках проєкту 101083143 — DEFEP «Distance Education for Future: best EU practices in response to the requests of modern higher education seekers and labor market» (Дистанційна освіта для майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити здобувачів сучасної вищої освіти та ринку праці) в рамках програми Еразмус+ за напрямком ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2 – Capacity Building in the field of Higher Education: Strand 2 – Partnerships for transformation in higher education. Відеозапис вебінару можна переглянути за посиланням ВІДЕОЗАПИС ВЕБІНАРУ
Розвиток дистанційної форми здобуття вищої освіти в КНЕУ відбувається в рамках проєкту 101083143 — DEFEP «Distance Education for Future: best EU practices in response to the requests of modern higher education seekers and labor market» (Дистанційна освіта для майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити здобувачів сучасної вищої освіти та ринку праці) в рамках програми Еразмус+ за напрямком ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2 – Capacity Building in the field of Higher Education: Strand 2 – Partnerships for transformation in higher education. Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them |