Як зробити підприємство ефективним та привабливим19 Квітня 2019р.У КНЕУ 19 квітня відбувся II тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка підприємства». Проректор з наукової роботи Лариса Леонтіївна Антонюк у вітальному слові наголосила на важливості дослідницької компетенції: «Ви вже переможці, маєте високі бали за критеріями оцінки робіт. Немає плагіату, апеляцій. Закликаю насолоджуватися святом, несли високе звання дослідника, брати участь у міжнародних конкурсах». «Сьогодні у вас є чудова нагода презентувати себе, познайомитись зі студентами з інших міст. Можливо, з кимось ви будете працювати у співавторстві», - сказав декан факультету економіки та управління Олександр Володимирович Востряков. У складі конкурсної комісії - вчені та викладачі ВНЗ України. Засідання відбувалось у чотирьох секціях. Теми доповідей різноманітні: забезпечення ефективності малого підприємства, удосконалення кадрової політики, діагностика та попередження кризових явищ, підвищення інвестиційної привабливості. Чимало висновків, порад та рекомендації, які подані у конкурсних роботах, можна взяти на озброєння не лише тим, хто розпочинає свій бізнес, а й навіть професіоналам. Після презентації майстер-клас з бізнесу дав коуч з Німеччини Екгард Керайн. Провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою ЦСЗ Лариса Гуторова Фахівець з комунікацій I категорії ЦСЗ Анастасія Рогачова (фото) |