ЗМІСТ | |
Вступ | |
Розділ 1. Зміст навчальної дисципліни за темами | |
Розділ 2. Завдання для практичних занять та самостійної практичної роботи студентів | |
2.1. Методи факторного аналізу у зниженні розмірності багатовимірних ознак | |
2.1.1. Розв’язок типових задач | |
2.1.2. Задачі для самостійного розв’язування | |
2.2. Застосування кластерного аналізу для класифікації економічних об’єктів за відсутності навчаючої вибірки | |
2.2.1. Розв’язок типових задач | |
2.2.2. Задачі для самостійного розв’язування | |
2.3. Застосування дискримінантного аналізу для класифікації економічних об’єктів за наявності навчаючої вибірки | |
2.3.1. Розв’язок типових задач | |
2.3.2. Задачі для самостійного розв’язування | |
2.4. Класифікація та ранжування економічних об’єктів на підґрунті методу аналізу ієрархій | |
2.4.1. Розв’язок типових задач | |
2.4.2. Задачі для самостійного розв’язування | |
Розділ 3. Лабораторні роботи | |
3.1. Лабораторна робота «Моделювання економічного зростання за участю людського капіталу» | |
3.1.1. Основні теоретичні положення, необхідні для виконання роботи | |
3.1.2. Опис використовуваних даних | |
3.1.3. Побудова класичної та розширеної моделей Солоу для країн, що розвиваються | |
3.1.4. Завдання для лабораторної роботи | |
3.2. Лабораторна робота «Моделювання економічної безпеки регіонів України» | |
3.2.1. Основні теоретичні положення, необхідні для виконання роботи | |
3.2.2. Опис використовуваних даних | |
3.2.3. Групування регіонів України за рівнем загроз економічній безпеці | |
3.2.4. Прогнозування економічної безпеки міста Києва методом рівня розвитку | |
3.2.5. Завдання для лабораторної роботи | |
3.3. Лабораторна робота «Моделювання можливого банкрутства підприємства з урахуванням специфіки української економіки» | |
3.3.1. Основні теоретичні положення, необхідні для виконання роботи | |
3.3.2. Опис використовуваних даних | |
3.3.3. Моделювання можливого банкрутства підприємства з урахуванням специфіки української економіки | |
3.3.4. Завдання для лабораторної роботи | |
Розділ 4. Ситуаційні вправи за темою «Моделювання та аналіз очікувань» | |
4.1. Ситуаційна вправа «Світовий дефолт чи дефолтний світ» | |
4.1.1. Опис ситуації | |
4.1.2. Завдання та питання для обговорення | |
4.1.3. Основні теоретичні положення та матеріали до ситуаційної вправи | |
4.1.4. Рекомендовані джерела для поглибленого вивчення ситуації | |
4.2. Ситуаційна вправа «Будь здоров або бізнес на здоров’я» | |
4.1.1. Опис ситуації | |
4.1.2. Завдання та питання для обговорення | |
4.1.3. Основні теоретичні положення та матеріали до ситуаційної вправи | |
4.1.4. Рекомендовані джерела для поглибленого вивчення ситуації | |
Розділ 5. Ділова гра «Як підтримати мале підприємництво» | |
5.1. Етапи проведення ділової гри | |
5.1.1 Зміст основних етапів проведення ділової гри | |
5.1.2 Міні-лекція “Роль малого підприємництва в ринковій економіці та проблеми його розвитку в умовах соціально-економічних трансформацій” | |
5.2. Загальні рекомендації щодо виконання завдань | |
5.2.1. Математичні моделі податкового навантаження малих підприємств за різних схем оподаткування | |
5.2.2. Моделювання динаміки малого підприємства | |
5.2.3. Економетричний підхід у моделюванні коефіціентів моделі динаміки малого підприємтсва | |
5.2.4. Моделювання ризику діяльності малих підприємств та врахування його при аналізі динаміки основних фондів | |
5.2.5. Моделювання політики реінвестування на підгрунті теорії очікувань | |
5.2.6. Застосування моделей математичного програмування для визначення оптимальних заходів щодо державної підтримки малого підприємництва | |
5.3. Контрольні заходи під час проведення ділової гри | |
5.4. Рекомендовані джерела | |
Теми рефератів і наукових досліджень | |
Додаток А | |
Додаток В | |
Додаток С | |