Частина II УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ |
Розділ 4. Ринково-орієнтовані стратегії інноваційного розвитку підприємств |
4.1. Інноваційний розвиток підприємства: стратегічні аспекти |
4.2. Інноваційні орієнтири в управлінні конкурентоспроможністю підприємства |
4.3. Моніторинг інтегрованої системи управління інноваційним розвитком машинобудівного підприємства |
4.4. Сценарне моделювання стратегії розвитку промислового підприємства (на прикладі ВАТ «КСЗ») |
4.5. Стратегічні аспекти формування інноваційної культури підприємства |
Розділ 5. Управління стратегічним потенціалом підприємства на ринкових засадах |
5.1. Маркетинговий стратегічний аналіз галузі |
5.2. Економічна сутність та методичні основи визначення рівня потенціалу виробничої системи |
5.3. Аналіз стратегічного потенціалу сучасного підприємства за показниками ефективності |
5.4. Мезоекономічні аспекти управління інноваційним потенціалом підприємств на засадах маркетингу взаємодій |
5.5. Сутність та оцінка маркетингового потенціалу підприємства |
Розділ 6. Фінансове забезпечення інноваційного розвитку підприємства |
6.1. Полікритеріальна діагностика кредитоспроможності інноваційно-активних підприємств |
6.2. Методичні підходи до управління збалансованістю грошового потоку у фінансуванні проекту інноваційного розвитку підприємства |
6.3. Лізинг як інструмент залучення довгострокових інвестицій |
6.4. Методи розрахунку значення левереджу підприємств |
Частина III МАРКЕТИНГ І МЕНЕДЖМЕНТ ІННОВАЦІЙ |
Розділ 7. Маркетинг інноваційної продукції |
7.1. Формування концептуальних засад маркетингу інновацій |
7.2. Розроблення й управління торговою маркою в контексті інноваційного маркетингу та менеджменту |
7.3. Особливості розроблення бренда АТЗТ «Сумський фарфоровий завод» |
7.4. Аналіз франчайзингової форми використання бренда з точки зору маркетингу інновацій |
7.5. Використання процедури маркетингового тестування для підвищення рівня ринкової адекватності нових товарів |
Розділ 8. Ринково-орієнтоване управління інноваційними проектами |
8.1. Інноваційне управління бізнес-процесами на промисловому підприємстві |
8.2. Практичні аспекти об’єктивності оцінки інноваційних проектів на малих та середніх промислових підприємствах |
8.3. Ризики стратегії комерціалізації інновації в межах її екосистеми |
8.4. Просування на ринок інноваційної продукції на основі магнітних нанодисперсних систем |
Розділ 9. Маркетинг екологічних інновацій |
9.1. Ефективні прийоми маркетингу екологічних інновацій |
9.2. Екоатрибутивність і мотиваційне спрямування споживчого вибору на ринку екологічних інновацій |
9.3. Формування критеріальної основи оцінки товарів екологічного призначення |
9.4. Еко-інновації у бізнес-стратегіях у контексті екологічної глобалізації |
9.5. Управління ринком техногенної небезпеки засобами екологічного маркетингу |
9.6. Прогнозування життєвого циклу екологічних інновацій у системі управління бізнес-проектами |
9.7. Роль, місце та взаємозв’язок маркетингу інновацій та екологічного брендингу |
Частина IV ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ У МАРКЕТИНГУ |
Розділ 10. Нові інструменти маркетингового забезпечення інноваційного розвитку підприємств |
10.1. Концептуальні підходи до управління маркетингом |
10.2. Напрями дій підприємства у руслі концепції інноваційного маркетингу залежно від рівня задоволення запитів на ринку |
10.3. Ідеологеми формування і розвитку креативного маркетингу організацій |
10.4. Аналіз портфельної теорії крізь призму побудови методик ефективного управління асортиментом торгового підприємства |
10.5. Маркетинг промислової продукції одиничного виробництва: історичне коріння, концепція, методологічні основи |
Розділ 11. Антикризовий маркетинг |
11.1. Антикризовий маркетинг: інноваційний аспект |
11.2. Діагностика кризового стану промислових підприємств |
11.3. Маркетингові інструменти антикризового управлінняпідприємством |
11.4. Розроблення інноваційних технологій забезпечення антикризового розвитку машинобудівних підприємств |
11.5. Проблеми формування логістичних центрів |
Розділ 12. Маркетинг в інформаційній економіці |
12.1. Трансформація маркетингу в інформаційній економіці |
12.2. Ціннісна пропозиція знаннєвих організацій: світова практика та українські реалії |
12.3. Інноваційні підходи до застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств |
12.4. Оцінка ефективності використання маркетингових інструментів стимулювання інноваційного розвитку регіону в мережі Інтернет |
Розділ 13. Маркетингові комунікації в менеджменті організацій |
13.1. Комунікації у структурі управління підприємством |
13.2. Визначення стратегій стимулювання збуту продукції різними учасниками каналів збуту |
13.3. Розроблення комплексної програми реалізації маркетингової політики взаємовідносин як інноваційна складова підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства |
13.4. Нові перспективи маркетингових комунікацій у банківській сфері |
13.5. Концепція системи комунікацій еколого-економічного управління підприємством |
Післямова |